Diskuse

Extermination - Alone in the base

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Novák

28. 6. 2001 14:09
Rudá zdraví černou a bílou
Trošku Vám do toho vlezu, pánové. Máte tu nějak přeTekkenováno. Dohrál jsem (a hutně smažil) 1, 2, 3. Ještě dodnes si pamatuji komba a většinu úderů pro Hwoaranga ze 3. Ostatně 3 byla více "tekkno", ale nedá se říci, že byla stejná jako dvojka. Ta měla decentnější atmošku a nebyla tolik "rychlá" jako trojka. Zkrátka byla více rozvážnější na údery. Stejně tak byl rozdíl mezi 1 a 2. Když jsem si koupil PS2, na trhu byly bojovky dvě. Dead Or Alive 2 a Tekken Tag T.(krom nich za pozornost v té době stál akorát tak Martinem podtržený Time Splitters). Naštěstí mě nechali zkusit obě hry v obchodě (samozřejmě, že hraju Tekkena u kamaráda, on zas u mě DOA2). Musím dát za pravdu Martinovi. Tekken Tag je nastavovaná kaše. Kluci programátorský si mohli dát trochu záležet (pokud je nehnali Soňáci, aby měli trhák na úvod PS2). Krom Tag Tournamentu žádná inovace.Grafika je na poměry našeho černého miláčka opravdu slabší a navíc to PROSTŘEDÍ! Víme, že Dead Or Alive 2 to dokázal. Interaktivní bojové arény s možnostmi prohození protivníka skrze zeď, okno, dveře do jiného patra (jiné prostředí). mnohem více volného prostoru, možnost drcení a speciálních komb o tzv. danger zóny (elektrický plot atd.). Kluzký povrch na některých podlahách a následná zaškobrtnutí a skluzy soupeřů atd. Mám DOA2 těžce zmáklou a troufám si říci, že jsem taktéž "bojový" maniak. Tudíž se odvážím konstatovat, že DOA2 je bojovka, kterou si pařan přizpůsobí vlastnímu tempu boje. Není tak strašně rychlá, jak psal Martin, když se to umí, může si člověk na jakoukoliv obtížnost s počítačem, potažmo se spoluhráčem, nádherně zatancovat. Není nad to, pomalu obkroužit nepřítele, uchytit zezadu, efektním přetažením, spojeném s nějakým tím nalomením vazu, si ho podat na druhou stranu, odskočit, nechat jej chabě zaútočit a protihmatem přehodit... A o tomhle je DOA2. Žádná přehnaná komba chrlící oheň, ale více spolupráce s útočícím protivníkem (možnost zachycení útoku a přechod do vlastního...). Už zase pěju ódy, brzda! Zkrátka už aby byl Tekken 4, tam mají být všechny devizy DO2 již implantované a konečně se v Tekkenu dočkáme 3d prostředí. (kdyby nám ten zpropadenej Gates neukradl DOA3, asi bych zase šel srovnávat, ale když bude Xbox only, tak Tekken 4 je jasný...) Mimochodem, neslyšeli jste něco o Virtua Fighterovi 4 na PSX2, je to kachna, nebo opravdu bude? A s tím RPG pozitivismem, každý hráč, který to myslí s hraním vážně se dostane k RPG ságám, stejně jako vy i já, jelikož hloubka příběhové linie, vývoj postav, kouzla, boje a levely, to je prostě největší možná extáze... (FF X vypadá prozatím naprosto geniálně! Doufám, že to Square nezvrtají...) Masomlejn Mrtvý nebo Živý.
0 0
možnosti

Martin Kaller

28. 6. 2001 15:18
Re: Rudá zdraví černou a bílou
Virtua Fighter 4 připravuje Sega exkluzivně pro PS2!! Je to potvrzené.
0 0
možnosti

Martin Jakl

28. 6. 2001 15:51
Re: Rudá zdraví černou a bílou
Podle me je ma TTT nejlepsi grafiku ze vseho, co zatim na PS2 vyslo.
0 0
možnosti

Petr Novák

2. 7. 2001 9:31
Re: Re: Rudá zdraví černou a bílou
No tak, chlape. Viděls Doa2? Grafika v TTT není zrovna nejjemnější...
0 0
možnosti

solidsnake

3. 7. 2001 12:17
Re: Re: Re: Rudá zdraví černou a bílou
Zdarec rudochu :). DOA 2 je skvělý, v tom se shodnem, ale TTT má jednoznačně hezčí i jemnější grafiku (byť po technické stránce je bezesporu díky plně 3D arénám DOA 2 kvalitnější) a hlavně žádný "jaggies". A i ty postavičky jsou u TTT mnohem detailnější.
0 0
možnosti