- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
D11 bude spásou jen částečnou. Náchod není Jaroměř, který se díky dálnici takřka úplně zbaví dopravy. Z dálnice totiž budou u Jaroměře sjíždět a přes Náchod i nadále proudit auta do kladského výběžku a také do Hronova a na Broumovsko. Přes Náchod také peážně vede silnice 14 z Č.Kostelce do N.Města. To je všechno provoz, který v Náchodě zůstane a bude vzrůstat. Toto by obchvat řešil. Pokud chtějí Náchodští poznat jak by vypadalo klidné město s obchvatem, stačí navštívit sousední Českou Skalici.
Můžete sečíst počet obyvatel Kladska a Náchodska? A kolik je pracujících v Náchodě, kteří dojíždí denně autem?
Myslím, že snad chápete, že klesáte po odklonu tranzitu na Polsko přes Královec na úplně jiné číslo.
A hlavně se zbavíte v podstatě VŠECH kamionů...
"Dvacet let příprav a máme územní rozhodnutí." Šílená doba než kopneme do země.
D11 NENÍ vůbec logický argumentTO JE VELMI KRÁTKOZRAKÉ TVRZENÍ
Pokud se někdo hlouběji podívá na sčítání dopravy v Náchodě tak denně z 24tis.aut je cca 6 000 kamionů z nich ale od Jaroměře či Polska jsou necelé 2 třetiny cca 3800, ostaní jedou od Nového Města, Trutnova, Hronova ... PRO NĚ NENÍ D11 VŮBEC ŽÁDNOU ALTERNATIVOU. Dále z ostatních vozidel jede mezi směry Jaroměř či Polsko Z 18 000 jen cca 9000 a je otázkou jestli budou všichni jednou jezdit po D11, znám dost měst, které mají Dálniční obchvaty a kupa lidí jezdí dál po normální silnici aby ušetřili za známky , kamiony mýtné atd... navíc pro ty co pojedou jen do Klodzka a okolí taky není D11 vůbec alternativou.
Chápu argumenty proti ale chápu i ty tisícovky lidí, kteří bydlí v Náchodě podél Pražské atd.. že je to neúnosné a pan Kudrnáč a spol. by si to měl asi taky vyzkoušet a pořádně prostudovat sčítaní dopravy jak kam se okolo Náchoda jezdí a pak by možná pochopil, že i vzhledem k neustálému nárustu dopravy je v budoucnu obchvat nevyhnutelný tak jako tak i s dokončenou D11 by nyní po něm denně projelo min. 11000 aut a kamionů A argument o rázu krajiny atd. kdo byl v Alpách a viděl kopce protkané mosty a tunely - ano ráz to asi trochu změnilo ale ty Alpské vesničky jsou bez dopravy v klidu a krásné a příroda je tam ukázková..
Ač nenávidím ekoteroristy, prosím dejte mi echo: kdy, kde, kdo bude něco sepisovat proti obchvatu.
Za 2 roky stojí D11 do Jaroměře, v ten samý čas jsou Poláci u Královce.
Chybí to dopropojit. Pokud se tu zbytečně vyhodí miliardy za obchvat Náchoda, jen to zmenší nátlak na dostavení D11!
Už žádný další obchvat Holic! Za 2 roky bude u Holic na 1km vzdušnou čarou D35, vedle obchvat a vedle hlavní cesta přes město...
Jako na tohle fakt ČR nemá, stavět 2 cesty vedle sebe.
A při vší úctě k náchoďákům: jak z Náchoda zmizí tranzit do Polska, jsou tam poloprázdné silnice...
já bych sice petici nepodepsal, nejsem Náchoďák a nechci jim do toho kecat, ale tvůj argument s D11 a následnou dopravní pohodou v Náchodě mi přijde naprosto správný a logický.
To jsou ty naše zákony. Prostě poslat lidem dopis s nabídkou tržní ceny nemovitosti podle tabulky + 10% za spolupráci. Souhlasíš, podepiš. Nesouhlasíš, přijde vyvlastnění a máš 3 měsíce na to se odstěhovat. Hotovo. Prostě národně důležité stavby se jinak stavět nedají. Jako chápu, že to pro ty lidi je těžké, ale prostě někudy to vést prostě musí a pokud dostanu peníze abych si koupil obdobně vybavený barák, tak v tom nevidím problém.