- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
At si to zaplati Skodovka ne? Co je po me nejakych Kvasinach.
Nechápu že se tohle ví až ted.
To že Kvasiny nevyhovují se ví už minimálně od té doby co tam VW nasměroval výrobu 3 modelů.
By mě zajímalo proč vznikla ta fabrika zrovna v takové díře. Vždyť tam nevede ani pořádná silnice.
... první dvoudveřová čtyřsedadlová karoserie pro automobil JAWA 700 zde byla vyrobena v roce 1934. Po druhé světové válce se závod stal součástí automobilky v Mladé Boleslavi.
---
Protože ji tam pan továrník založil. Protože tam bylo hned vedle nádraží a železnice. Ta dnes nestíhá a nestíhají ani jednokolejné tratě okolo. Komunista, při veškeré podpoře železnice, na to nešáhl, jen pověsil drát z Hradce do Chocně.
to jsou dilemata. když prosperuje jedna firma na výrobu aut, tak stát "jí pomůže" tím, že zlepší infrastrukturu. na druhé straně existuje spousta autodopravců, kteří nemají kam zaparkovat kamióny, volají "státe pomož, postav nějaké parkoviště", ale stát na ně dělá dlouhý nos. Podle čeho se stát rozhoduje?
Naprostá pravda.
Za posledních 15 let bych spočítal na prstu jedná ruky kolik vzniklo nových odpočívek,neberu ty které patří k čerpací stanicím .
V té době bude už po autoboomu a bude to tam vypadat jako kdysi ve Sušovicích, kde měli ve své době na návsi dálniční ukazatele...
Auta měly vyjít z módy už kolem roku 1980, tehdy měla taky dojít ropa.