- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako pravidelný cestující bych velmi rád přivítal nízkopodlažní vlaky i autobusy. Jinak ta nástupiště nemají smysl.
Aby to nedopadlo jako s autobusy, kdy od března místo pravidelně obměňovaných Seter a Mercedesů budou jezdit popelnice vyrobené v traktorové stanici Dolní Libchavy... Je to levné, ale nevím, jak kraj toto zdůvodní při zanechání současných cen... Proto, když slyším jméno Červíček, likvidátor kvality autobusové dopravy, děsím se, jak to dopadne na kolejích... Zajímalo by mě, zda vůbec tomu člověku v hlavě dochází, jak domršil autobusy, protože mě přijde, že se to snaží prodat jako zlepšení...
On MHDčkem nejezdí tak je mu jedno co jezdí. Hlavně že něco jezdí a může si odškrtnout že služby fungují.
Praha, střední Čechy , a Čechy všeobecně....Ale že já na Moravě jezdím na trase Přerov - Olomouc v 5 ráno 50 let starýma panťákama , topení a funkčnost dveří nezmiňuji, to ČD nezajímá.... :D
To by spíše mělo zajímat krajské zastupitele.