Pokud v zámoří po roční odmlce začne NHL, zůstane jistě pouze Hnilička, u zbylých dvou je otazník. "Je to začátek naší kampaně, snažíme se nabízet hokej jako běžný komerční produkt," říká marketinkový ředitel klubu Jakub Koutek.
Plakáty budou přibývat
Liberecké ulice zatím zdobí 15 obřích billboardů, v letních měsících však jejich počet vyšplhá až ke třiceti. Na řadu přijdou plakáty, reklamy v autobusech, spoty v rozhlase... Inspiraci klub čerpá i v zahraničí.
Jako studnice nápadů může posloužit hlavně NHL. "Členové našeho týmu byli na stážích v USA a Kanadě," potvrzuje Koutek. Tváře nejznámějších hráčů klub šikovně využil už vloni. Tehdy stavěl především na nové hvězdné posile, brankáři Hniličkovi.
Ten byl jako hlavní postava na plakátech, ale i na městských autobusech. "Těch billboardů jsem si všiml, ale nevěnuju jim velkou pozornost. Moje práce je na ledě," řekl tehdy Hnilička.
Pravda je však taková, že kromě dřiny v letní přípravě mají hokejisté i reklamní povinnosti. Co chvíli jsou vidět na nějaké dobročinné akci či autogramiádě. Tuto sobotu dopoledne se třeba zúčastní dětského dne v liberecké Hypernově. Dalším tahákem akce bude herec Jiří Mádl známý z filmu Snowboarďáci.
Vstupenky už má 1400 lidí
Zájem o hokej v Liberci skutečně roste. Klub za to vděčí hlavně bronzové příčce v extralize a také nové víceúčelové aréně pro 7 tisíc lidí, v níž zahájí příští sezonu.
Jasně se to odráží na prodeji permanentních vstupenek. Bílí Tygři jich už prodali tolik, co na minulou sezonu, a to máme teprve polovinu června. Z pokladen už zmizelo přes 1400 permanentek.
"Počítáme, že celkově bychom jich mohli prodat kolem tří tisíc," doufá Jan Tomášek z předprodeje vstupenek. "Teď lidé potřebují peníze na dovolenou, ale postupně zase našetří."
Největší zájem je o nejdražší permanentky za 3 300 korun. "Každý chce mít v nové hale co nejlepší místo," říká Tomášek. Vstupenky platí na domácí utkání základní části extraligy.
Liberečtí ovšem nabízejí také tzv. klubová místa. Ta přijdou i včetně případné účasti v play-off na 10 tisíc korun plus DPH. Největší zájem je o ně mezi podnikateli, protože mohou takovou vstupenku vykázat jako daňově uznatelný náklad.
Majitelé klubových míst budou mít komfortnější sedadla než ostatní, zvláštní parkoviště i vstup na stadion, přístup do klubové restaurace a předkupní právo na jiné akce pořádané v liberecké aréně.
A ti nejmovitější mohou využít jednu ze 48 luxusních lóží umístěných nad hledištěm.