Diskuze

Reklamace je snadná věc, obchodníci se Vás jen snaží odradit

Žijeme v době, kdy věci vydrží mnohonásobně kratší dobu než v minulosti. Na druhou stranu máme mnohem víc možností koupené zboží vrátit nebo vyměnit za nové. Víte, na co všechno máte právo při reklamaci? A že reklamovat se dá i účes od kadeřníka?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K65a61r68e86l 14J92a55n64d56a

29. 1. 2020 16:52

Proč nemůžu reklamovat SD kartu nebo flešku po vyjmutí z obalu? Jak mám jinak poznat, že je nefunkční?

0 0
možnosti

Ja ji nedavno reklamoval v planeo elektro a i když z prvu neveřily ze je rozbita,tak sepsali rekl.protokol a za 30 dni jsem si jel pro novou.

Co povazuji za nešvar obchodniků je ,ze vyuzivají vetsinou co nejdelší dobu na vyřizeni 25-30 dnů,i když zakon mluví do 3 dnů a vyjmecne az 30 dnů.

Ale jinak jsem se nesetkal nikdy s tim,ze by mi jakykoliv obchodnik reklamaci neuznal, i kdyz jsou s tim někdy starosti.

Libilo se mi jednani Americké firmy.Koupil jsem chytre hodinky Fitbit v nemeckem MediaMarktu.U hodinek se po roce pretrhl reminek,nechtelo se mi do nemecka,tak jsem přes Twiter kontaktoval Fitbit,ihned napsali ze chteji jen fotku reminku a velikost.Do tydne jsem mel reminek z USA novy,Podruhe po cca. Dalsim pul roce,hodinky zacali spatne merit.Opet stejny postu a nove hodinky do tydne doma.R^

0 0
možnosti