Diskuze

Podnikatelský nápad brali jako recesi, uspěli u zákazníků i v soutěži

Martin Zrzavý a Tomáš Jeřela mají společnou zálibu, folklor. Potisk krojové košile na tričko vznikl před sedmi lety spíše jako recese. Když se ale první várka rychle rozprodala, své podnikání rozjeli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

To není špantej nápad ... To vínové tričko pro děvčice se mi moc líbí ...

0 0
možnosti
VS

Podnikat v textilu je asi dost zahul - kluci jsou v mem veku, ale vypadaji na svezi padesatniky...

Tak ci tak, at se dsri!

1 0
možnosti
FP

Chlapci moc hezké a fandím vám....ale v tom souboru triček mi jedno chybí..obec s dost velkou folklórní tradicí i současností, vlastním krojem....a nedaleko od Kyjova. Hádejte :-)

2 0
možnosti
AZ

Dambořice? Tam si mohou dovolit nejen vlastní kroj, ale možná i vlastní kosmický program.

0 0
možnosti
Foto

Výborná reklama, kolik to asi stojí na iDNESu??

1 3
možnosti
MK

To si fakt někdo koupí triko s nápisem " Jsem Franta z Horní Dolní" nebo "Hňupe"? ;-DA vydává to za folklór? Za 489.--.

1 6
možnosti
MG

To nepochopite.

1 0
možnosti
MB

Sikovmi inspirativni borci...jen tak dal.Preji uspech ...-)

9 1
možnosti
VP

V žádném případě nedoporučuji začít podnikat. Já včas dupla na brzdu. Přišla jsem pouze o dům po mamince, auto a chatu. Vlastní dům jsem zachránila. Jsem zvědavá, kdo bude na tento stát pracovat za 30 - 100 let, až "vyhubí" všechny drobné podnikatele. Stát zvolna zdražuje pracovní sílu i nadnárodním firmám a jednou odejdou i ty. Zatím využívají pravidlo, že vyrábí uvnitř EU, že nedováží do EU.

0 14
možnosti
OU
LM

Přeju úspěch.

Dobrá doba pro takové nápady.

Čím dříve začněte šít, tím dříve se vám investice vrátí.

9 0
možnosti
RK

To mate recht. Nasiti jsou nejmensi naklady na pracovni silu.

0 0
možnosti