Diskuze

Jak v práci správně používat e-mail, aby vaše zprávy nezapadly

E-maily patří ve firmách k hlavním komunikačním kanálům, ale ne vždy se elektronická pošta používá správným způsobem. Jak bezchybně psát zprávy a jak používat pracovní e-mailovou schránku, radí Erik Švarcbach z personálně-poradenské společnosti McROY.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D76a31v97i55d 25P95e84t63r

30. 1. 2018 18:36

Přiznám se, že bych byl nejraději, kdyby e-maily neexistovaly. I když používám různé spam filtry stejně mi přijde mnoho pošty (a to i od známých), o kterou rozhodně nemám zájem. Minimálně 30 minut denně trávím tříděním pošty (nemluvím o čtení té která mne zajímá).

Kdyby lidé museli napsat dopis, nalepit na něj známku a zajít s ním do schránky, tak by si rozmysleli, co a hlavně jestli budou něco psát.

Je pravda, že technické výpočty (za které dnes beru peníze) si dnes bez počítače nedokážu představit (některé věci by kdysi s kalkulačkou, či logaritmickým pravítkem by to trvalo pár set let).

0 0
možnosti

Me osobne nejvic vytaci jedinci, kteri maji tendenci odpovidat na emaily odeslane nejake skupine lidi (idealne mailing list obsahujici vsechny ve firme) pomoci tlacitka reply all (odpovedet vsem). A aby to nebylo malo tak se pak najdou dalsi experti co temto lidem pisou aby nepouzivali tlacitko reply all a sami ho pouziji pro odeslani tohoto duleziteho upozorneni.

2 0
možnosti
Foto

J32i54ř79í 73R17o14h56a95n

26. 1. 2018 21:16

Vzpoměl jsem si na minulé zaměstnání, kde byl vydaný oficiální kodex s pravidly jak používat e-mail. Pikatní byla třeba věta: "Neposílejte e-mail nikomu, kdo není obeznámen s jeho obsahem." No, kdyby byl s obsahem mého e-mailu obeznámen, už bych mu ho přece nemusel posílat!

3 0
možnosti

Šlo by to zkrátit na “nebuďte ko...”

3 0
možnosti

Hlavně by se měli naučit používat e-mail někteří úředníci magistrátu. Onehdy jsem vznesla dotaz na jednu úředníci, odpověď po 14 dnech, že se omlouvá, byla na dovolené. Asi neví, co je " jsem mimo kancelář, obraťte se na ....děkuji". A jiná zkušenost - opět e-mail, bez odpovědi. Na telefonický dotaz mi řekla, asi mi to spadlo do spamu a ty já nečtu. Rv

6 0
možnosti