Diskuze

V investičním testu pošty vesměs propadly

Získat co nejvíce klientů je snahou všech finančních institucí. Banky se předhánějí, kolik nových klientů přilákají na slevové balíčky, pojišťovny lákají v reklamách a pozadu nezůstávají ani investiční společnosti. Klíčová pro úspěch fondů je distribuce, a tak se investiční společnosti snaží nabízet fondy na co nejvíce místech. Od bank a finančních poradců se investiční společnosti nyní zaměřily na pošty. Dají vám na poštovní přepážce dostatek informací?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Barta

1. 4. 2004 10:55
Investiční profil
  Po přečtení hodnocení Poštovní spořitelny jsem byl překvapen, že autoři považují investiční profil klienta za druhořadé kritérium pro investování. Myslím si, že nemají pravdu a mají-li jisté zkušenosti se soukromými investory vědí, že právě tento typ investora má často zkreslené představy o výnosu a rizicích. Investiční profil je naopak poměrně objektivní kritérium, které se snaží tyto představy (typu jsem dynamický investor, ale nechci nikdy prodělávat) eliminovat. Navíc i dokáže posoudit klientovu situaci (ptá se na ostatní úspory apod.). Myslím si tedy, že právě způsob "profilování" by dokázal eliminovat mnoho špatných doporučení rádoby expertů.
Jan Barta, ČSOB
0 0
možnosti