- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to neuvěřítelné,vůbec nedodržují lhuty,telefon který mi od nich přišel neměl česlý návod a ani nabiječku určenou pro český trh ,(byla do anglických zástrček¨).Telefon jsem jim vrátila ihned zpět s průvodním dopisem o odstoupení od kupní smlouvy a ani po měsící nemám ani telefon ani peníze a už vůbec se neobtěžují mi odpovídat na e-maili.JIŽ NIKDY VÍCE MOBILARENU!!!!!!!!!!
ja jsem nakupoval v aréně 2 a měl jsem 1 reklamaci a musím říct že byli úlně v pohodě reklamaci vyřídili za 14 dní výměnou telefonu. ja dávám
Já mám od MOBILARENY už dva telefony a jeden foťák a jsem naprosto spokojený a to jsem je ještě žádal o výměnu telefonu za lepší. Bez problémů ho po 11 dnech vyměnili-je fakt ze jsem musel dvakrát platit poštovné.
Koupil jsem v Mobilareně telefon Motorola V3. Hned po otevření bylo jasné, že telefon není nový, přelepy byly již sundány, některé ležely v krabici .Nefungovalo 5 kláves, na displejích se zobrazuje logo Vodafone, zabalen je v dost opotřebované krabici O2, výrobní číslo IMEI na záručním listu nesouhlasí s číslem přístroje. Po šesti týdnech v opravě, kdy mi údajně vyměnili klávesnici mi poslali telefon s dírou!!!!! v klávese. Pokud někdo nevěří, pošlu mu fotku!!!
Pak dlouho nikdo nereagoval, a po výhružkách mi poslali jiný telefon. Ten zase nemá češtinu, znovu jsem ho poslal na reklamaci. Od koupi to budou brzy 4 měsíce a ještě jsem ho ani jednou nepoužil.
Tak to je Mobilaréna!!!
Já v Mobilareně nakupuji už mnoho let. Mám od nich už třetí tel. a jediný problém byl že mě neposlali český návod. Napsal jsem na jejich info a za týden mě přišel poštou. Mám od nich i mp3 a SD kartu. Před rokem jsem jeden telefon reklamoval a oprava jim trvala celý měsíc,to mě přišlo moc ale telefon je OK. Taky nakupuji v eva.cz a skysoft.cz celkem všechno v pohodě.
Chystal jsem se na foťák z mobilareny., i když mi kontrolka blikala, po přečtení těchto příspěvků mám jasno.
Osvícený člověče, gratuluji Vám ke šťastné volbě!!!!
Na http://www.olpran.cz jsem v pondělí objednávala rotoped. Potvrzená objednávka dorazila obratem na můj mail. Slibují expedici zboží do 2 dnů - do čtvrtka se nic nedělo. Včera jsem tam volala a trčela na telefonu 8 minut, až slečna řekla, že mou objednávku vůbec nemá. Jakási paní Hudečková pak prohlásila (po dalším dlouhém čekání na telefonu), že tam objednávku má, ale že skutečně nebyla vyřízena. Slíbila ji vyřídit ještě večer a obratem mi zaslat číslo zásilky u PPL.
Nezaslala, zato dnes zapřela, že se mnou mluvila, což mě dost nadzvedlo a s klidem jsem jí upozornila, že jsou nejhorším internetovým obchodem, na kterém jsem kdy nakupovala. Asi hodinu nato mi jakási mladičká slečna volala a číslo zásilky sdělila. Ale ani nemám chuť ji po tom všem vyzvedávat...
chyba se může stát, ale když to ten druhej nepřizná a ještě lže, tak to člověka na.ere, co?
ahoj, taky se rad podelim, ve skupine se smutni snadneji, v utery jsem si nateseny prevzal na poste novy telefon z mobilareny, doma jsem zjistil, ze balik je neuplny, chybelo CD, coz bych prekous, ale taky chybela baterie, coz jak uznate je dost velky hendikep, na mail neodpovidaji, kdyz jsem zatelefonoval na info, rekla, ze takove veci neresi, ze se musim spojit se servisem, kdyz jsem tedy slusne pozadal o prepojeni na servis, rekla ze nemaji telefon. Vcera jsem mel konecne moznost zjistit jestli telefon funguje, pucil jsem si baterku, byl jsem nemile prekvapen, nefunguje ani vnitrni ani vnejsi displej [motorola razr v3i], nevim co delat, po precteni tehle diskuze se bojim zaslat telefon zpet, ale mit doma nefunkcni telefon mi taky neprijde jako vyhra. Jestli mate nekdo radu, sem s ni. S pozdravem nespokojeny zakaznik MOBILARENY
takze:
vcera sem si objednala telefon a pametovou kartu, ale pak jsem si precetla tohle forum, tak jsem jim hned psala, jestli dostanu zarucak v cestine. no a asi 10 minut na to jsem si to rozmyslela uplne, napsala jim, ze objednavku rusim, a objednala si to jinde. to bylo kolem 6. vecer. kolem 8. mi prisla odpoved, ze zarucak v cestine dostanu. dneska ve 12.12 mi prisel mejl, ze museli tu objednavku rozdelit, protoze kartu momentalne nemaj na sklade. ale v tu samou chvili mi prisel mejl, ze uz to oboje poslali. v 15.34 mi napsali, ze bohuzel nic z toho, co sem si objednala, momentalne nemaji, a ani dlouho mit nebudou. a minutu na to mi nekdo odpovedel na ten mejl se stornem ze vcerejska, ze je jim lito, ale ze uz to mam na poste... tak sou normalni? jako fakt si pro to nepudu, at si to strcej nekam
Zdravim - jednala jste jiz ve veci Mobilarena?
Dekuji za informaci a jsem s pozdravem.
L. G.