- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reklamy jsou divné. já bych u reklamy uvítal parametry výrobku. Např. u auta
1) Průměrná spotřeba ve městě.
2) Spolehlivost předchozích typů.
3) Dobu záruky.
4) Maximální zrychlení.
5) Brzdnou dráhu na různých površích.
6) Objem kufru.
.......
Prostě to, že to je "skvělé" auto mne vůbec nezajímá.
U mě reklamy fungují. Když vidím reklamu na nějaké výrobky, tak se jim pak zásadně vyhýbám, protože vím, že jsou dražší právě o ty obrovské náklady na reklamu, kterou musel výrobce platit. A nejstrašnější jsou reklamy, kde herci mluví afektovanými, nepřirozeně modulovanými hlasy (což je většina). Potom honem rychle rádio či TV vypínám.
Reklamy je strašně moc, takže to člověk nevnímá, ale asi ano, cíl to plní v tom, že se to někde v mozku usadí.
Ovšem reklamy na internetu, to je něco. V říjnu jsme kupovali novou lednici, doteď půlka reklam, co se mi zobrazují, jsou lednice. Co kdyby chytrý algoritmus zkusil usoudit, že když už na to neklikám, asi jsem to už koupil. Druhá půlka reklam jsou na digitální rádia, protože jsem minulý týden kliknul na obrázek, abych se podíval, kolik rádio, které mám už 5 let dneska stojí (furt stejně). Takže teď mám u každého článku, kde reklamy neblokuju, nabídku digitálních rádií. A protože na trhu jsou asi 4 značky, točí se vesele furt dokola. A když to není rádio, je to lednice. Vrchol pak je v práci, kde se mi před lety snad rok zobrazovaly odporné obrázky vbočeného palce. Některý z kolegů ten problém asi měl a jak jsme všichni za jednou IP, zobrazovalo se to všem.
Reklama je zceka zbytečná. Zato kvalitní recenze od lidí, co výrobky testují, dělají zatěžkávací zkoušky je velmi užitečná. Reklamy jen žerou čas a peníze,od zákazníků až po ty, co si je objednávají.
Nejsem zastáncem reklamy, štve mě a to tak, že moc...ale jedno se jí musí nechat - kolikrát mě upozorní na produkt, o jehož existenci jsem neměl tušení. A potom nastane úloha recenze - už o výrobku vím a snažím se jej co nejvíc nestranně poznat. Takže reklama není úplně zbytečná, resp. reklama a recenze jsou úplně odlišné kategorie a plní úplně odlišné funkce.
Od jarního přechodu na nové dvb-t nemáme TV a sem tam koukáme na Netflix, kde reklama není. Na netu pak na YouTube nebo DVTV, kde jí přeskakuji hned jak je to možné. Docela mě udivilo, když jsme po roce koukali na TV u našich o vánocích, jak mě ta reklama štvala víc než dřív.
a co se tak tím řídit i tady na Idnes a reklamy omezit, když míří do prázdna
A pokud se třeba Google ptá, proč jsem reklamu zavřel, uvadím opakující se nebo reklama překryla obsah.
Základní pravidlo uvádí, že každá reklama, kterou člověk dokáže ignorovat, je ta povedená.
Já to mám tak, že dobrá reklama měobvykle nepřesvědčí ke koupě čehokoliv, ale třeba když je nová verze něčeho, co kupuji, tak tomu šanci dám. Ale špatná reklama mě naprosto odradí tak, že začnu tu danou žnačku vysloveně nesnášet.