- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel se musím podělit o negativní zkušenost s cestovní kanceláří Wisnar. Jela jsem s nimi letos na poznávací zájezd Severské metropole. Již v nabídce se objevilo několik nepřesných informacích (což jsem bohužel zjistila až během zájezdu) a nesprávné informace pak byly podány i v zaslaných pokynech. Týkalo se to především možnosti návštěv jednotlivých památek (na některé nebyl čas, některé nebyly ukázány), ale také změn časového rozvrhu (bezdůvodné změny až o půl dny). Co se týče pana průvodce, tak ten sice měl velké historické znalosti, ale ty nemohly nahradit jeho špatnou komunikaci se skupinou a jeho neskrývanou neochotu. Toto celé pak v posledním dni vyvrcholilo tím, že s námi nekomunikoval vůbec. Takže bohužel po několika velmi vydařených zájezdech s jinými cestovkami v minulých letech, letošní dovolená byla velkým zklamáním.
a kuchyně nenabízí knedlíky. Tím by byl seznam obvyklých stížností kondelíků zcela vyčerpán.
si budeme uzivat dovolenou 3-4 hodinovym cekanim na obsluhu ...
Aspoň si budete připadat jako doma. Vlastně ne, obsluha se obvykle netváří tak naštvaně.
obzvlaste pokud clovek jede nekam poprve nebo s cestovanim zacina... jiny kraj, jiny mrav :)
Řekl bych že to užitečné je, ale bylo by vhodné aby se toto dozvěděl co nejdříve, například hned na začátku katalogu a nebo mu to řekli v cestovní kanceláři když mu radí kam jet. Ale aby se to dozvěděl až ve smluvních podmínkách které obvykle dostane až po podepsaní smlouvy???protože, nezapomeňme že smluvní podmínky jsou smluvní podmínky mezi ním a cestovní kanceláří-nemají nijak měnit kvalitu jíž předtím prezentovaného produktu.
smrdí a personál je liný a nepříjemný, tak je to napsané v průvodcích o ČR
Takhle bys o své rodině neměl mluvit...
řada z toho je i v reklamních letácích, hlavně o veřejných plážích, hmyzu a ležernosti personálu
je otazka, kdo nese odpovednost. - Tak k cemu je ten clanek, kdyz na ty otazky neodpovida?
Taky si říkám - ale tady jde spíš podle mého o ochranu ustatních zavazadel, které mohou být konstrukcí kočárku poškozeny nebo od něj ušpiněny ..
Já se některým cestovkám nedivím,že otiskují do smlouvy takové informace.Podívejte se do návodů na používání některých spotřebičů.Při nákupu japonské žehličky jsem se dočetl,že s ní nesmím žehlit v muničním skladu.Dále, kočku nesušit v mikrovlnce nebo nešlapat na dvířka u myčky na nádobí.Nedivte se ,lidé jsou různí.
Vesměs zkušenosti se zákazníky z USA!
Jediná přidaná hodnota jsou ony formulace, které pobaví, ale nevím komu by to mělo vadit. osobně bych uvítal, kdyby cestovky takto varovaly klienty. Jinak jsem se setkal spíš s přístupem, že jak v katalogu, tak ve smlouvě není nic napsáno a pokud jedete to 4 hvězdičkového hotelu a ten vypadá jak vybydlený 3 hvězdičkový hotel tak s tím nic nenaděláte. protože to není v rozporu s tím co je uvedeno v katalogu nebo ve smlouvě. Takže jestli si někdo myslí že soudit se s cestovkou je jednoduché, tak se docela mýlí.
Ono by to mělo být obraceně-jestli cestovka něco označí jako čtyřhvězdičkový hotel, tak pak nemůže v dalších podmínkách smlouvy omezovat. Dokonce by se to dalo označit jako nekalá reklama - v prospektech čtyřhvězdičkový hotel a pak když se má podepisovat smlouva, tak v podmínkách špinavé ručníky a podobně???
z ilustrační fotografie dovolenou ? Já bych ho nazvala peklem v přímém přenosu.
To je relativní, pro šmíráky, frotéry apod. ideální!