- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plastová karta je přežitek. Stejně je to jen číslo, nebo kód, kterým platíš. Fyzický chip není absolutně nutný. Nebo třeba GooglePay.
Stalo se mi taky. Šel jsem do banky a vybral určitou částku, která mi na 10 dní stačila, což lze. Za 10 dní jsem dostal kartu novou a žádné stresy
Mít k účtu karty dvě a problém nevznikne. To, že mi ČS odmítla najednou vydat dvě karty (do té doby jsem je měl) byl, před lety, můj důvod odchodu jinam.
Nějak nevím proč, cituji: „Terminály nedokážou rozlišit, zda klient platí plastovou kartou nebo tokenizovanou kartou v mobilním telefonu" když při placení telefonem (aplikace Google Pay) je na účtu jiné číslo karty (někde jsem zaznamenal název " virtuální číslo karty" nebo nějak podobně.
Nejpřívětivější banka roku jde od deseti k pěti ve svých službách.
Proč? Třeba ta jejich směnárna v telefonu s kurzy je naprosto nepřekonatelná. Poráží i Kaprovku. Další banky jsou úplně vedle.
Z textu článku je zřejmé, že je potřeba razantně snížit poplatky na úroveň maximálně 0,1% z transakce což by následně donutilo banky začít přemýšlet a šetřit.
Obávám se, že banky by zapřemýšlely jen krátce a zavedli by nějaký poplatek z karty či částku za transakci, kterou by tentokrát platil klient. A jelikož by to zavedly dříve či později všechny banky, nebylo by kam přejít za lepším.
Jsem trochu překvapen, že terminál nepozná čím platím.
Já teda na výpisu vidím u karetních transakcí, zda jsem je udělal přes hodinky garmin, či plastovou kartou. Tak jak to teda zjišťují?
To jsou data, co se zpracují až na serveru v bance, v terminálu je to k ničemu.
Dva účty každý v jiné bance, dvě karty a je po problému.
Tak jde jeden + dvě karty. Lepší je to co píšete.
Pán by měl změnit banku. V těch normálních je možné aktivovat v IB kartu okamžitě poté, co je založena do systému a ten ji vygeneruje, tedy obvykle za pár hodin nebo druhý den. Takže než přijde plastová karta, můžete aspoň používat bezkontaktní platby.á
Tak ještě jednou a pořádně si přečtěte ten článek.
Pan asi neslyšel možnosti výběru na pokladně pobočky vlastní banky.
Něco podobného jsem zažila. Přestaly fungovat terminály v obchodě. Info z terminálu - transakci nelze provést. Jedu do bankomatu jiné banky (je nejblíž). Tam mi vyjede papírek, že karta je zablokovaná. Nakonec cesta na pobočku, kde mi řekli, že to je celorepublikový problém a hned nabídli výběr z účtu u přepážky zdarma.
Jen ke potřeba to stihnout v otevírací době, jinak má člověk smůlu
Pokud má pobocka pokladnu. Dost je rusi.