Diskuze

Porouchaný bankomat mu spolknul kartu. Na novou má čekat deset dní

Stále častěji platíme kartou, někdy i chytrým telefonem či hodinkami. Občas ale přece jen potřebujeme hotovost. Co všechno se může stát při výběru z bankomatu a jak případné problémy banky řeší, přiblížíme na konkrétním příběhu čtenáře iDNES.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plastová karta je přežitek. Stejně je to jen číslo, nebo kód, kterým platíš. Fyzický chip není absolutně nutný. Nebo třeba GooglePay.

0 0
možnosti

Stalo se mi taky. Šel jsem do banky a vybral určitou částku, která mi na 10 dní stačila, což lze. Za 10 dní jsem dostal kartu novou a žádné stresy

0 0
možnosti
Foto

Mít k účtu karty dvě a problém nevznikne. To, že mi ČS odmítla najednou vydat dvě karty (do té doby jsem je měl) byl, před lety, můj důvod odchodu jinam.

Nějak nevím proč, cituji: „Terminály nedokážou rozlišit, zda klient platí plastovou kartou nebo tokenizovanou kartou v mobilním telefonu" když při placení telefonem (aplikace Google Pay) je na účtu jiné číslo karty (někde jsem zaznamenal název " virtuální číslo karty" nebo nějak podobně.

0 0
možnosti

Nejpřívětivější banka roku jde od deseti k pěti ve svých službách.

2 0
možnosti

J94a46n 43M36a53r21e46k

15. 9. 2020 8:49

Proč? Třeba ta jejich směnárna v telefonu s kurzy je naprosto nepřekonatelná. Poráží i Kaprovku. Další banky jsou úplně vedle.

0 1
možnosti

Z textu článku je zřejmé, že je potřeba razantně snížit poplatky na úroveň maximálně 0,1% z transakce což by následně donutilo banky začít přemýšlet a šetřit.

0 0
možnosti

Obávám se, že banky by zapřemýšlely jen krátce a zavedli by nějaký poplatek z karty či částku za transakci, kterou by tentokrát platil klient. A jelikož by to zavedly dříve či později všechny banky, nebylo by kam přejít za lepším.

0 0
možnosti

Jsem trochu překvapen, že terminál nepozná čím platím.

Já teda na výpisu vidím u karetních transakcí, zda jsem je udělal přes hodinky garmin, či plastovou kartou. Tak jak to teda zjišťují?

0 0
možnosti

J34a41n 22K69a30č77e87r

15. 9. 2020 7:25

To jsou data, co se zpracují až na serveru v bance, v terminálu je to k ničemu.

0 0
možnosti

Dva účty každý v jiné bance, dvě karty a je po problému.

6 0
možnosti

J28a42n 73M77a38r16e83k

15. 9. 2020 6:29

Tak jde jeden + dvě karty. Lepší je to co píšete.

1 0
možnosti

Pán by měl změnit banku. V těch normálních je možné aktivovat v IB kartu okamžitě poté, co je založena do systému a ten ji vygeneruje, tedy obvykle za pár hodin nebo druhý den. Takže než přijde plastová karta, můžete aspoň používat bezkontaktní platby.á

1 2
možnosti

J76a20n 85M91a66r96e90k

15. 9. 2020 5:28

Tak ještě jednou a pořádně si přečtěte ten článek.

12 0
možnosti

Pan asi neslyšel možnosti výběru na pokladně pobočky vlastní banky.

Něco podobného jsem zažila. Přestaly fungovat terminály v obchodě. Info z terminálu - transakci nelze provést. Jedu do bankomatu jiné banky (je nejblíž). Tam mi vyjede papírek, že karta je zablokovaná. Nakonec cesta na pobočku, kde mi řekli, že to je celorepublikový problém a hned nabídli výběr z účtu u přepážky zdarma.

Jen ke potřeba to stihnout v otevírací době, jinak má člověk smůlu

1 0
možnosti

Pokud má pobocka pokladnu. Dost je rusi.

2 0
možnosti