Diskuze

Přímé bankovnictví vyhání klienty od přepážek

Zrušili na pobočce vaší banky zařízení, které vydává klientům lístek s pořadím, ve kterém budou obslouženi? Rozčilují vás delší a nepřehledné fronty před přepážkami a nechápete, proč se služby finančního domu zhoršily, když by měl být trend úplně opačný? Pak vězte, že pravda je jinde. Banky se totiž vědomě snaží vytlačit své klienty z poboček a naučit je používat služeb takzvaného přímé bankovnictví - telefonního, internetového či GSM bankovnictví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marie

17. 9. 2002 21:24
Příme bankovnictví
Jsem klientkou ČS snad 15 let. A konečně jsem spokojená. Zavedla jem si Intenetbanking a nemusím vystávat fronty pro každý zásah do mého účtu.  A ta jejich pracovní doba! Měla jsem dojem, že fungují jen pro důchodce a nezaměstnané.  Který zaměstnanec a jak často si může z práce odskočit mezi 8 a 15 hod?  Tak teď to opravdu je podle mých představ.  
0 0
možnosti

Honza

17. 9. 2002 8:55
Komplexnost nabídky přináší nejvíce cest do banky
Dle mého názoru je pro klienta důležité, aby měl pokud možno vždy nějakou příjemnou cestu do banky a to například umožňuje ČSOB svým balíčkem:
ČSOB Linka 24 - osobní bankéř i automat + ČSOB Mobil 24 - mobil banking na základě využití GSM Bankingu od T-Mobile a snad brzo i od Eurotelu + ČSOB Internetbanking 24. Vše pěkně najednou - resp. kde právě jste, tam použijete vhodnou cestu: z domova například Internetbanking, z práce také, na cestách telefon, nebo mobil.
Prostě super.
Honza
0 0
možnosti

Michal

18. 9. 2002 8:51
Re: Komplexnost nabídky přináší nejvíce cest do banky
Doufejte, ze Microsoft nezacne vyrabet mobilni telefony. Zkusil jste se do CSOB elektronickych sluzeb pripojit pres neco jineho nez InternetExplorer/W* napr. pod Linuxem ci na Macu?
0 0
možnosti

KARLA

17. 9. 2002 6:56
PŘÍMÉ BANKOVNICTVÍ
VYUŽVÁM PŘÍMÉ BANKOVNICTVÍ U ČS A JSEM S NÍM PLNĚ SPOKOJENA SLUŽBA SERVIS 24 JE NEJLEPŠÍ!!!
0 0
možnosti

Libor

17. 9. 2002 8:57
Re: PŘÍMÉ BANKOVNICTVÍ
Dovolím si nesouhlasit. mám účet u ČS již dlouho, ale zároveň a jako hlavní banku využívám E-Banku. pravda je že její poplatky jsou o něco dražší, ale služby má minimálně o 100% lepší, webové rozhraní je nesrovnatelné. Služby jsou komplexnější. zadávání hesla je možné několikerým způsobem.(klíčem(jako u ČS, akorát je ten klíč a zadávání příkazů přehlednější) nebo přes sms, kdy se generuje heslo pro tu kterou transakci a heslo přijde zpět opět sms)
nicméně vám váš názor neberu:-) jsem s pozdravem;-)
0 0
možnosti