Diskuze

Česká spořitelna rozesílá SMS: Do George se přesuňte do tří týdnů

V Česku probíhá největší přesun v historii novodobého internetového bankovnictví, týká se 1,5 milionu lidí. Servis 24 České spořitelny končí a nahradí ho novinka nazvaná George. Kolik je času na přesun a kdo bude muset jít na pobočku? Na tyto a další otázky odpovídá Filip Zeman, ředitel digitálních produktů a služeb České spořitelny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážená paní J. Jančíková,

doposud jsem se domníval, že úkolem specialisty na komunikaci je odpovídat nejen na příjemné, ale i na nepříjemné dotazy klientů. Proto jsem udiven, že na můj příspěvek z 1.10 jste nereagovala plně a moji reakci z 6.10. jste přehlédla úplně.

Dovolím si jako klient ČSAS a zároveň akcionář Vám připomenout slova jednoho z členů představenstva ČSAS které jsem kdesi zaslechl ( domnívám se, že od W. Schopfa), tedy nepamatuji si přesně slovo od slova:

"Úspěšnost banky závisí na spokojenosti jejích klientů!!"

Předpokládám tudíž, že jste Vy či Vaši nadřízení informovali vedení banky o slovní masáži, kterou jste obdrželi od "spokojených" klientů ve věci zavádění Gerorga.

S pozdravem

K.Novotný

1 0
možnosti

Lituji ....Georga....

0 0
možnosti

A ještě něco - proč se zatím přechod netýká PO? Že by se ČS skutečně bála, že tito skuteční a každodenní uživatelé IB by jim přišli rozbít pobočky? Protože jaký je kruci rozdíl v tom, jestli podnikatel co používá IB je FO nebo PO? Podle mne žádný, dělají naprosto stejné úkony.

Takže - spořitelna VÍ!!!, že George je zmetek. Jen (nevím proč) je hysterická, že to nejde a tak to pustí na příležitostné uživatele (kteří de facto neví, jak má IB fungovat).

Podle mne je to hnusný podraz a je to zbabělá politika.

1 0
možnosti

Fascinuje mne, že u ČS musím zaplatit i autorizační SMS...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

za sms zprávy pro autorizaci transakcí neúčtujeme žádné poplatky. Toto se samozřejmě vztahuje jak na transakce, které provádíte v internetovém bankovnictví, tak i na platby kartou na internetu.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0 2
možnosti

Hm, chceme pro vás to nejlepší... A to je právě ve svobodné společnosti špatně. Takto se chová diktátor, hrající si na rodiče s nejlepšími úmysly. Bohužel se toto děje ve všech oborech společnosti. Lidé jsou povětšinou svéprávní a sami si chtějí rozhodovat o svých věcech...

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Potíže se systémem George - při přihlášení na PC kódem z SMS napsal systém 3 krát tuto hlášku : „Váš požadavek se nepodařilo dokončit. Prosím opakujte akci později.“

při dalším kroku prvního přechodu jsem musel okénko pro heslo z SMS vyplňovat také asi 3-4 krát

prostředí úvodní obrazovky nejde upravit a nepotřebná okna zrušit nebo schovat, nepotřebuji tam vidět rámeček „blížící se platba“, která je navíc jako trvalý příkaz a tak na ni nemusím myslet. Je to jako by mi auto vždy hlásilo, že zrychluje, zatáčí a nebo brzdí.

nejdou schovat okna o dalších produktech, které mám sjednány a které nepotřebuji trvale vidět na hlavním menu např. to že mám kartu to a to číslo a třeba podílový fond

předdefinované šablony plateb ze Servisu24, který fungoval dlouhé roky dobře, přehledně a spolehlivě a netřeba jej proto „vyhoršovat“, jsou smíchány s nějakými „kontakty“ (čísly účtů) bez řazení a posloupnosti. Pokud chci nechat jen šablony, vždycky musím navíc kliknout do filtru a šablony se zase neseřadí ani podle názvu, (abecedně) či jinak. V Servisu24 byly šablony pěkně, přehledně seřazeny na jedné stránce a orientace v nich byla naprosto jednoduchá, nyní je to mnohem horší.

šablony plateb nejsou úplné, chybějí v nich variabilní symboly, u některých jsou přepsané mé názvy (např. Kooperativa), šablona dobití mobilu je smazána celá

systém navíc vyžaduje pojmenování příjemce, někdy příjemce nemusím ani znát..., jakoby nestačil název šablony

při platbě ze šablony také zmizela nabídka a funkce „Oznámení o zadání domácí platby“, kdy systém vygeneroval dokument PDF, a zaslal jej na e-mail zvolený uživatelem

tento dokument si lze do PDF vytisknout, ale není to dotažené, dokument je podivně naležato a je na dvě strany, na druhé straně je jen logo ČS

při dnešní první platbě systém celý zamrzl a nereagoval na žádné podněty, nešlo se ani řádně odhlásit, musel jsem použít správce úloh a tzv. úlohu zrušit

4 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Nevite, jak v tom humusu zadat v historii

datum?

0 0
možnosti

Je možné na základě vynucené změny z banky odejít, když tam má člověk třeba hypotéku nebo úvěr? Přijde mi to naprosto nefér vůči klientům, kteří nemají možnost volby.

4 0
možnosti

To je jako chtít odejít z banky proto, že vám změnili bankéře.

Hypotéku jste snad uzavíral za nějakých podmínek a ty se nezměnily. A internetové bankovnictví vás snad nikdo využívat nenutí. Klidně si můžete běžný účet zřídit jinde a ten ve Spořce jen nechat na ty splátky.

0 0
možnosti

Jeste 2 roky vydrzet nez dobehne fixace hypoteky a potom utek na plny plyn. Omalovanky at si nechaji pro deti do skolky.

4 0
možnosti