Diskuze

Banky: blýská se na lepší časy?

Zdají se Vám bankovní poplatky za pouhé vedení účtu či služeb přímého bankovnictví příliš vysoké? Chtěli byste mít tyto služby zdarma? Jedna z bank včera přešla na novou cenovou politiku, která Vám Vaše přání může splnit. O kterou instituci jde a za jakých podmínek budete zmíněných poplatků zproštěni?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Andělíček

9. 10. 2003 10:57
To není možné,lepší časy v ČR a bankovnictví??? samá zlodějna a okrádání
drobných střadatelů.A ty poplatky za vedení účtu a pohyby účtu a já nevím co ještě všechno.Možná,že platíme i to,že se jdou vy.....
0 0
možnosti

Čech

9. 10. 2003 10:52
V ČR je někde něco zdarma? to je blábol žádnou frontu jsem ráno neviděl!!!
0 0
možnosti

HILL

6. 10. 2003 11:48
Ne každý je nespokojený
Já jsem s ebankou (Expandií) od začátku a musím říci že oproti České spořitelně nebo KB jsou perfektní a nemůžu si stěžovat. Je pravda že propagovaných 10 minut není vždy na 100%, ale jelikož se živím jako programátor tak vím, že ne vždy je vše ideální a systém se zpomalí. To je rychlastní agregace. V průměru jsou však OK!
0 0
možnosti

Q

3. 10. 2003 19:33
Platíme vícekrát
Co člověk to názor.
Podle mě vlastně platíme za vedení účtu skoro v každé bance typu ČS, ČSOB, e-Banka, KB. Proč? Protože u každé je nějaký vroubek v rámci finanční skupiny (všude byl nějaký tunel) a tak všichni, i ti co nemají žádný účet, vlastně platíme. A nejedná se o desetikoruny měsíčně, takže mě už mých průměrných 70-90 Kč/měsíčně v ČS nevytrhne.
0 0
možnosti

micronimus

3. 10. 2003 11:05
Ebanka - nejhorší banka na trhu
neznám nejnespolehlivější, pomalejší a dražší banku na našem trhu. To co jiné banky v pohodě za poloviční cenu zvládají Ebanka slibuje pouze v reklamě .
0 0
možnosti

a28-t43

3. 10. 2003 11:07
Re:
muzes to nejak upresnit?
Nadavat dovede kazdy.
0 0
možnosti

Honza

3. 10. 2003 10:56
Nic extra
Pokud mam ucet na kterem mam sice hodne penez, ale temer zadny pohyb, nebo mensi prijem nez 15'000, tak je to k nicemu. Myslim ze nekoho kdo vydelava 50'000 ty poplatky tolik netrapi a kdo vydelava malo ten je musi stale platit. Shrnuto a podtrzeno, mam pocit, ze e-banka zustava i nadale banka relativne bohatych.
0 0
možnosti

Tomáš Marný

3. 10. 2003 10:50
S křížkem po funuse
Po té, co jeBance spousta klientů utekla kvůli příšerným poplatkům a zhůvěřilému chování, se jeBanka pokouší získat klienty nové. Bohužel jeBanka již mnohokrát předvedla (ale není sama), že se jí nedá věřit, naláká a během pár měsíců podmínky zcela změní .
0 0
možnosti

Jimi

3. 10. 2003 10:38
Bohužel je to E-banka
Je to sice hezké, že to zavádí, nicméně jelikož se jedná o instituci, které osobně nedůvěřuji tak bych jí ani svoje úspory nesvěřil.  Jo hold PPF je možná nejsilnější domácí finanční skupina, ale na krku má arbitráž se CME a spoustu dalších škraloupů, takže bych jí zas až tak nedůvěřoval. Až to zavedou "velké" banky tak to bude mnohem pozitivnější zpráva.
 
 
0 0
možnosti

matori

3. 10. 2003 10:31
poznámka
Předně, článek je poloviční-viz další polatky u banky. Ale to hlavní - banky u nás jsou skrýté tunýlky jak z obyčejných lidí dostat co nejvíc za co nejmíň. Přivítal bych konkurenci s velkým K. Je ostuda, že úrok ničmný, ale poplatky velké.
0 0
možnosti

Inkvizitor

3. 10. 2003 10:23
Pozde
Mila eBanko, tuto strategii sis mela pripravit driv, nez ti vetsina slusnych klientu utekla. Mohlas mit vyssi poplatky v dobe, kdy jsi jako jedinna nabizela internetove bankovnictvi, ale v dnesni dobe ho nabizi kazda banka a toho co nabidnes navic ti uz moc nezbylo. Takze zvysovat v takove dobe ceny (jako bylo pred cca rokem) a zdimat klienty kteri ti sveruji zdarma penize, abys mohla vydelavat na jejich pujcovani nebyl dobry napad. Presel jsem nakonec k bance, ktera nejdriv nepripadala v uvahu - CS, a musim rict ze naprosta spokojenost. Hafo duchodcu na prepazkach mi nevadi, protoze uz neni tak strasny (jine komunikacni kanaly vyjdou levnejc a spousta lidi se snazi usetrit. A kdo nema internet, telefonniho operatora snad zvladne.) a mimochodem v bance jsem od zrizeni uctu jeste nikdy fyzicky nebyl. Ted mam v cene uctu mezinarodni embossovanou debetni kartu + kontokorent, dale mezinarodni embossovanou kreditni kartu, bankomat s vyberem za 6 (nebo 4 u kreditni) korun v kazde stanici metra a to vse za cenu prakticky stejnou jako u eBanky (kde bych si za embos a kontokorent sakramentsky priplatil).
0 0
možnosti

Troll

3. 10. 2003 10:49
Re:
Srovnani eBanky a CS me fakt pobavilo.:-)) eBanka neni jen o penezich, ale hlavne o sluzbach. O skutecnych sluzbach a jejich kvalite. A proste sorry, tam vede. A to jsem par bank vyzkousel, i INet bankovnictvi. eBanka je ve kvalite sluzeb i kvalite obsluhy uctu pres net jednicka a za to si rad zaplatim... Takze tohle bych videl spis jako prijemne gesto, ktere klienta potesi z zvysi jeho loajalitu.
0 0
možnosti