- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trvalo jim 2.5 roku než vrátili poplatky za vedení účtu otce, který zemřel. Po jeho smrti vesele strhávali poplatky dál. Jedinou pochvalu pro ČS(českou sp.), kde po jeho smrti téměř ihned po zjištění účet zastavili.
Garantované vrácení poplatku přbližně od roku 2003 nabízí Komerční banka v rámci Garantované úrovně služeb. Viz: http://www.kb.cz/cs/inf/customers/guaranteed_service_level.shtml bod Spokojenost - odrážka první. Myslím, že autor by měl provést opravu článku nechce li být považován za opisovače PR článků..
Mám účet u spořky a začíná mě štvát. Tak proč nejít o dům dál a nezkusit z kusit GE. Horší než u Erste to bej nemůže. Možnost vrácení peněz je podle mě dobrej férovej nápad - proč si nevyzkoušt její konto. Když mi bude ten půl rok vyhovovat, tak nevidím důvod, proč u ní nezůstat.
prosim vas proberte se..v Ceske republice se poplatky za bankovni sluzby zatim plati...nabidka GE mi prijde zajimava a jako krok spravnym smerem...treba zas trochu rozhyba stojate vody ceskeho bankovniho trhu
mám tam účet 2 roky a od té doby jsem tam nechal na poplatcích celou 1,- Kč, což byl vstupní poplatek.
A takové rádoby akce od zlodějů v tradičních bankách u mne vyloudí jen pobavený úsměv.
tady nejseš na Haló novinách, jejichž čtenářům je FIO určeno
Ale to píšete Bělo Fialová špatně. Píšete 'Otázkou je, co se stane, až vychytralý český klient po šesti měsících
účet doopravdy zruší a znovu u GE Money Bank založí. A to jen proto,
aby si zajistil další poplatkové prázdniny jako by byl český klient nějak extra vyčůraný. OMYL. To je jen snaha nenechat se tak moc jako teď odírat VYCHYTRALOU bankou, tak nevím proč je pro Vás vychytralý klient, když se jen brání!!!
To ani nemusíte číst. To je jen další vychytávka na zákazníky. Pekné pozlátko a to hnusné poschovávané. No, že zrovna pan Rollo o tom mluví...
Něco konkrétního? Já už mám Genius Active několik měsíců a na nic "poschovávaného" jsem zatím nenarazil. Myslím, že pro aktivnější klienty je ten účet opravdu dobrý.
Koukám že v přehledu zase nedali Bawag. Ona by se tam asi ta nula za vedení účtu tak dobře nevyjímala
a teď tu o Budulínkovi ty vtipálku, nula jsi maximálně ty.
pokud ne, tak to k nim od ČS nepřejdu. Miluji fronty na pobočkách, schránku plnou letáků nepotřebných služeb a nefunkční internetové bankovictví
urcite tusite, ze to co pisete o CS, predvsim pak o korespondaku, nemuze byt pravdou.
Ale rad Vas vylecim i z GE, kde jsem byl mnoho let klientem. Nepotrebne sluzby a dablovani poplatku je u GE mnoho. IntBank je takovy ani dobry ani spatny. Pokud mate dostatek financi a nepotrebujete pujcit penize a naopak chcete neco investovat, jste pro ne nezajimavy a podle toho k van pristupuji.