- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zájem těch majitelů/provozovatelů je, aby to fungovalo. Nefunguje=nemám příjem, popř. sankci.
Proč se do toho angažuje vláda?
U nás nahlásí výpadek proudu 6:00-16:00 a Lidl, než aby zavřel, tak si domluvil agregát na ten den.
Velký byl jak vlečka z tandemu, ale Lidl jel.
Detajle kontraktu neznám, ale jistě to neřešila vláda.
Je tam zřejmě nějaké zákonné omezení pro běh generátorů, ať už kvůli zplodinám, hluku či co, a to chtějí zmírnit, aby je mohli spouštět preventivně.
Standardy pro DC nepočítají s trvalým během DA (povolený limit bývá 200-300h ročně pro běh z DA, pokud u menších DC je v okolí bytová zona, i přes akusticky těsněné kontejnery je hluk do okolí vysoký, nemluvě o výfukových plynech). Paradoxně už nyní náklady na běh z DA se blíží k cenám za nákup el. energie.
Když to jinak nepůjde, tak co jiného zbývá.
Rusaci pouštějí miliony kubíků metanu do vzduchu,v asii se pálí uhlí,ale Evropa to nemeritelnym snížením produkce CO2 spasí. Vše jen komedie.
Proč by britové měli mít málo el.? Copak berou plyn z russka? Copak nemají jiné zdroje?
Berou elektřinu z Francie. Jsou v podstatě čistý dovozce.
Trochu mi uniká k čemu mi bude funkční datové centrum pokud se k němu nebudu kvůli blackoutu a vypnutým telekomunikačním linkam moci připojit. Běžná BTS mobilního operátora na nejbližší kopci při blackout poběží maximálně ještě tak 30 min. a pak ji dojde UPS a vše končí. Z mobilu vám pak už bude užitečná jen svítilna až si půjdete hledat na půdu petrolejku.
Ne úplně všechny BTS jsou zálohované ale ty důležitější aby síť jako celek fungovala, mají zálohu z baterií na 5 - 30 hodin a obvykle i diesely.
Hlavně musí fungovat AI nového britského premiera. Jeho Tchán vlastní f. Infosys. Také ind. Blackouty začnou se zimou. Tvařte se zeleně.
jiné řešení není , dieselagregát funguje v noci i během bezvětří , zatím jiné řešení nouzového zdroje neexistuje