- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak třeba to co má škodovka v MB na parkovištích a že toho je ranec jsou jen prodaná auta dle mě tedy asi žádnej problém s prodeji aut neni
To je vsechno jen dopad kratkozrake evropske politiky - ze bude vyrabet asistenty nabita auta a lidi z toho sednou na zadek. Ze v kazdem aute musi byt ABS bych pochopil, ale proc tam musi byt i ESP a vsechno nasvedcuje tomu, ze se do povinne vybavy co nevidet dostane i adaptivni tempomat, asistent jizdy v pruzich a asistent brzdeni ?
Renault nezkrachoval jen proto, ze ma ziskovou Dacii coz jsou kola, motor a volant uzavrene v plechovce, nic vic. Presne to co lidi kupuji a potrebuji. Korejcum roste vyroba a prodeje (celosvetove, nejen v Evrope) , cim to asi bude. Podle me tim, ze delaji o dost lepsi auta nez Dacie za porad hodne dobrou cenu.
Je tu někdo, kdo by si koupil novýho seata? (jen mě to zajímá)
Jestli má pohodlnější sedačky než Škoda,tak klidně.
tak at se pak nedivi jaky maji propad. Nic nemuze rust donekonecna. Nevim jestli cetli jenom ucebnice a realita jim nerika nic, ale nic proste nemuze rust vecne. Pokud se tlaci casove limity na minima, a obecne limity a plany se španujou, tak sebemensi odchylka zpusobi velky vypadek. A misto toho aby pocitali s nejakymi poklesy, tak slepe planujou porad vetsi a vetsi cisla. Pak realita ukaze jak to je dopravdy a rozdil mezi planem a skutecnosti je tak velky ze se lidi, investori atd. zacnou ptat, co se to vlastne deje. (v lepsim pripade), v tom horsim pripade zacnou prodavat akcie a podily ve firme...
Z jineho pohledu. Bohuzel to tak vzdycky bylo.Cim levnejsi byl benzin (nafta) tim vetsi prodeje aut byly. Dneska je benzin tak silene drahy ze kazdy zvazuje jestli ma vyhodit stovky tisic za auto. Za auto, ktere nevydrzi ani 5 let v celku, za auto, ktere se musi kazdy rok podrobit servisni prohlidce, za auta na benzin nebo naftu,kdyz se za chvili muze stat ze budou nahrazena vodikem apod.
Není možné, aby automobilky stále vyráběly víc a víc.
Některá musí padnout
automobilky tak dlouho zvyšují výrobu, až výroba převýší poptávku a pak se samozřejmě musí omezovat výroba či zastavovat výroba. Výroba se pak omezí natolik, že po časem auta na trhu chybí a výroba se rozjede na plné pecky. Je to stále dokola.
Ti nejchudší určitě ne.A lidí,kteří na auto mají, v celé Evropě neustále ubývá. Evropa chudne,pár % obyvatel bohatne a ostatní mají čím dál větší problémy se zabezpečit. Auta budou jedním z prvních,co se dá oželet,nebo nákup alespoň dočasně odložit.A víte jak je to z dočasností?
šrotovného, které náramně zadotovalo automobilky z kapes nás všech, šly by ke dnu už dávno!
Přeji to ŠKODOVCE i jejim zaměstnacům,ale jak dlouho to vydrží?Pak teprv bude mazec.
narod kterej se zivi z oliv a rajcat nema sanci na preziti
Číňan rád vymění věci za jídlo..... nezbytné věci pro život jsou potraviny, teplo a sucho, to vše mají Řekové spíše než my..... my budeme rádi vyměňovat auta za rajčata a olivy