- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hm, vzhledem k tomu, že Delta lítá PRG-JFK, by asi bylo rozumnější zvolit jinou destinaci. Třeba Atlantu (jako největší přestupní letiště světa), nebo západní pobřeří - LAX nebo SFO.
Takhle bude spojení se 3 různými letišti na východním pobřeží v okruhu 100km
Zeptejte se MiliJardy proc nema CSA primou linku do NY. Tu uz si CSA nikdy nebude moct dovolit, protoze by na to prasklo deset celych soucasnych CSA. Ale zase se takova linka dobre prodava, ze jo, Luftjardo? ;-) Jinak kde se na tom miste Jarynek vzal, to uz tady nekdo zminoval...
na tema United a jine americke aerolinky:
napresrok se chystame od nas z Australie do USA a odtud lodi na ostrovy, na zpatecni ceste z Puerto Rica letecky pres cele USA a pres Pacifik domu. Vyhlizime si spojeni a snazime se vyhnout americkym leteckym spolecnostech jak jen muzeme.
U nas totiz vsechny ty americke nemaji dobrou povest v porovnani s hlavnimi, kvalitnimi aerolinkami v nasi oblasti a s asijskymi nebo arabskymi aerolinkami obdobneho standardu (Qantas, Air New Zealand, Cathay Pacific, Singapore Airlines, Thai, Emirates, Qatar, Etihad)
Americani jsou znami kvantitou leteckych spojeni, nikoliv jejich kvalitou, podradnosti celkoveho pristupu k zakaznikum, co vsechno se musi platit zvlast -ale na co jsme zvykli, ze je tady u nas v cene letenky.
(Divim se, ze sem jeste neprisel Vavra aka Thyronx s jeho odou na vse americke)
Qantas od nas zacal letat uz do NY, se zastavkou v LA, tak uz nemusime v LA presedat na americkou linku.
Zpet mame na vybranou bud hladolet s AA nebo jinou americkou spolecnost ze San Juanu do Dallasu (B737!!!), pak Qantasem A380 z Dallasu (17 hodin) do Sydney, tam s prestupem na domaci linku Qantasu k nam na jih. Nebo letet s AA/ jinou americkou aerolinkou z SJ do Miami ci Dallasu a odtud dalsi hladolet americkou linkou do LA, teprve tam nastoupit na Qantas A380 (14 hodin) a s nim primy let do naseho mesta. Letet dva 4-6hodinove useky s americkou linkou?
Ne, to radsi s Qantasem pres Dallas a v Sydney prestup na domaci linku Qantasu.
=1 1/2 hod domu ze Sydney, zavazadla podana v Dallasu, obcerstveni, piti, B 737 nektere s individualnimi iPady nebo A330 a individualni obrazovky, vse v cene celkove letenky.
Bohuzel musim souhlasit. Velky rozdil je podle me mezi lety pres Atlantik nebo pres Pacifik. Spolecnosti ktere jste vyjmenoval se o pasazery staraji tak, ze je diky jejich konkurenci i let s Air Canada nebo United z YVR nebo Seattle do Tokya O.K. Zkuste ale s nekterou z tech spolecnosti letet do Evropy - hruza...
dobrá zpráva pro Sašu a Žanťáka. Ještě jim brzy přihodí více linek na to nový letiště v negevské poušti.
To je proste otázka, či sadnúť v PRG na nejaký feeder do hubov, ísť lacnejšie a väčšinou novším lietadlom, alebo si to o cca 4 hodiny skrátiť a trocha si priplatiť. Pre biznis cestujúcich a tých s veľmi malými deťmi fajn, ale pre turistov v zásade zbytočné. Ale vždy lepšie ako drátom do oka
Nebýt toho &%$ Tvrdíka, do USA by nejspíš stále ještě létaly ČSA... Mimochodem, do funkce ho protlačila ČSSD. Holt stačí, když vám to politicky myslí - ale jinak můžete být kompletně neschopný (nebo naopak schopný všeho).
Cheche, vítám mínusy fanatických přívrženců ČSSD!
Trochu se divím těm masochistum co si přeji přímý let jinam než na východní pobřeží. Když letam na západní tak je pro mě přestup v Atlanty vítaným zpestřením a to ještě letam většinou z Londýna.
Netuším zda jde zrovna o “chlubeni se” ale předpokládám, ze důležitým faktorem bude asi cena. Za 13-16 tisíc na východní pobřeží mi stále přijde hodně, zvláště když při troše štěstí můžete letět z blízkých německých letišť za téměř polovinu. To se jeste obětovat trochu nepohodlí spojených s cestováním nebo přestupem vyplatí.
tim spis, ze je mozne nastupit v Praze do letadla napr. na Frankfurt nebo jinou evropskou letovou centralu, prestoupit tam na solidnejsi a kvalitnejsi aerolinku s novejsimi, lepe vybavenymi letadly a letajici do vetsiho mnozstvi mest v USA ci Kanade, nez nabizeji prime spoje z Prahy. Zavazadla se podaji nasmerovana rovnou do konecne destinace.
Nikdo se nemusi o ne starat pri prestupu. Trochu si protahne nohy na prestupnim letisti pred dlouhym zamorskym letem a leti pohodlneji primo tam, kam potrebuje, vychodni nebo zapadni pobrezi USA ci Kanady.
Od Hlavniho nadrazi autobusem primo na mnichovske letiste s jeho vyberem letu to take neni spatna alternativa.