- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
240-160 tedy 80 dolarů, byl 10 dolarů v plusu, tedy náklady na deset pizz cca 70 dolarů, to je cca 7 na jednu a jednu prodává za cca 24 dolarů. Čili na jedné pizze vydělá více než dvakrát tolik, kolik ho stojí její upečení. Zajímavé (je otázkou, jestli do těch nákladů jsou započítány i platy zaměstnanců, nájmy a energie).
smyslem doordash je naleštit prd a potom ho prodat nějaké kavce. takže v tomto případě jenom budovali počet doručených jídel aby měli výkony a mohli je investorovi prezentovat v naleštěně excelové tabulce. to je tak smysl většiny startupů.
No hlavně že nám svěřenské iDNES ukáže, jací to jsou hlupáci v henté oné Americe ...Zato my jsme nejchytřejší na Zeměkouli, počínaje prezidentem a premiérem ...
Podobný "cool startup" byla Zume Pizza. kde pizza měla být vyrobena a upečena robotem v zadní části dodávky během cesty k zákazníkovi. Z velkého startupu je jen mnohamilionová ztráta. Myslím, že za tím taky byla Softbank. Stejně jako za hluboce ztrátový Wework. Asi japonci nevědí co s penězi...
Tak rozvazkova firma v ramci krize se snazila pomoc i v oblastech kde nema nasmlouvane dodavatele a to prostym nakupem bez mnoztevni “velkoobchodni” slevy a kdyz se tato firma spletla v cene a omylem ji prodavala o par centu mene, tak prodejce ji jeste vytrestaval a to podvodem, kdyz daval do krabic neco jineho, levnejsiho, nez bylo objednano...
To je prosty podvod ze strany prodejce... fuj!!!
Za to si ale může sama roznášková služba. Ať už se snaží pomáhat jak chce, tak přece nelze jen tak rozvážet od někoho, s kým nemá dohodu. Kdyby se s prodejcem dohodli, že v době krize jim vypomůže, tak se snad dohodnou. Pokud si to ovšem prodejce nepřeje, jako zde, tak jeho přání přece nebude ignorovat.
A co v případě, kdy za pizzu si naúčtuje plnou cenu, ale vyplní ještě vlastní přirážkou? Tedy bude to rozvážet dráže. To už je pak podvod ze strany rozvážkové služby, která nejen okrádá zákazníky, ale bez souhlasu prodejce si bokem přivydělává.
To je, když se už firem hledí na obrat.
Stejně moc nerozumím, co se mu na tom nelíbí. Já jako zákazník si přece můžu poslat pro pizzu, koho budu chtít.
Poškozování dobrého jména firmy špatnou rozvážkovou službou, se kterou nemá nic společného?
Co kdyby takhle chtěl někdo úmyslně poškodit konkurenci?