Diskuze

Nakupoval vlastní pizzu a vydělal. Využil chyby donáškové služby

Majitel americké pizzerie díky chybě rozvážkové služby DoorDash vydělal stovky dolarů. V aplikaci firma totiž nabízela jeho pizzy za nižší cenu, než za kolik je nakupovala. O profit ale majiteli nešlo – chtěl DoorDash vytrestat za to, že jeho jídlo rozváží bez jeho svolení. Příběh pak na internetu odhalil jeho známý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Díky moc za info, tohle jsem vůbec netušil

0 0
možnosti
Foto

240-160 tedy 80 dolarů, byl 10 dolarů v plusu, tedy náklady na deset pizz cca 70 dolarů, to je cca 7 na jednu a jednu prodává za cca 24 dolarů. Čili na jedné pizze vydělá více než dvakrát tolik, kolik ho stojí její upečení. Zajímavé (je otázkou, jestli do těch nákladů jsou započítány i platy zaměstnanců, nájmy a energie).

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
VK

smyslem doordash je naleštit prd a potom ho prodat nějaké kavce. takže v tomto případě jenom budovali počet doručených jídel aby měli výkony a mohli je investorovi prezentovat v naleštěně excelové tabulce. to je tak smysl většiny startupů. :-)

3 0
možnosti
Foto

P37e62t93r 92Š85r26a39i83e73r

21. 5. 2020 11:27

No hlavně že nám svěřenské iDNES ukáže, jací to jsou hlupáci v henté oné Americe ...Zato my jsme nejchytřejší na Zeměkouli, počínaje prezidentem a premiérem ...;-€;-ORv

1 5
možnosti
ZB

Podobný "cool startup" byla Zume Pizza. kde pizza měla být vyrobena a upečena robotem v zadní části dodávky během cesty k zákazníkovi. Z velkého startupu je jen mnohamilionová ztráta. Myslím, že za tím taky byla Softbank. Stejně jako za hluboce ztrátový Wework. Asi japonci nevědí co s penězi...

2 0
možnosti

Tak rozvazkova firma v ramci krize se snazila pomoc i v oblastech kde nema nasmlouvane dodavatele a to prostym nakupem bez mnoztevni “velkoobchodni” slevy a kdyz se tato firma spletla v cene a omylem ji prodavala o par centu mene, tak prodejce ji jeste vytrestaval a to podvodem, kdyz daval do krabic neco jineho, levnejsiho, nez bylo objednano...

To je prosty podvod ze strany prodejce... fuj!!!

1 4
možnosti
TV

Za to si ale může sama roznášková služba. Ať už se snaží pomáhat jak chce, tak přece nelze jen tak rozvážet od někoho, s kým nemá dohodu. Kdyby se s prodejcem dohodli, že v době krize jim vypomůže, tak se snad dohodnou. Pokud si to ovšem prodejce nepřeje, jako zde, tak jeho přání přece nebude ignorovat.

A co v případě, kdy za pizzu si naúčtuje plnou cenu, ale vyplní ještě vlastní přirážkou? Tedy bude to rozvážet dráže. To už je pak podvod ze strany rozvážkové služby, která nejen okrádá zákazníky, ale bez souhlasu prodejce si bokem přivydělává.

1 1
možnosti
ZP

To je, když se už firem hledí na obrat.

0 0
možnosti

M37a39r91e67k 76Š38i37m16o65n

21. 5. 2020 10:40

Stejně moc nerozumím, co se mu na tom nelíbí. Já jako zákazník si přece můžu poslat pro pizzu, koho budu chtít.

1 1
možnosti
DP

Poškozování dobrého jména firmy špatnou rozvážkovou službou, se kterou nemá nic společného?

Co kdyby takhle chtěl někdo úmyslně poškodit konkurenci?

5 1
možnosti