- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
třeba se mohla nějaká sekta přilepit k nabíječkám nebo tepelným čerpadlům
Nějak ty "skvělé plány" nejde dohromady s tímto: "Německá energetika není na pokračující Green Deal a současnou energetickou krizi zatím připravena. V dalších měsících hrozí časté přetěžování sítí a provozovatelé musí přemýšlet, jak by takovou situaci případně řešili. Spolková síťová agentura přišla s tím, že přistoupit by se mohlo k omezování činnosti tepelných čerpadel nebo nabíjení elektromobilů."
Tak to dopadá když se vlády chopí naprostí diletanti.
Technik v německé vládě není. Oni rozumí pohlaví, genderu, afrikanistice, ale elektřiny je v zásuvkách dost, ne?
Já bych pro jistotu v německu vypnul i ty poslední jaderky, když problém, tak pořádný...
Konec slepé uličky je možná už v dohledu. Vrátíme se na hlavní cestu pokroku a budeme vyhlížet další slepou uličku, kterých je podél ní nekonečné množství. Nebo v ní zůstaneme trčet na věčné časy a nikdy jinak?
přistoupit by se mohlo k omezování činnosti tepelných čerpadel nebo nabíjení elektromobilů.
No tepelné četpadlo je na tom líp než přímotop.
Ve srovnání s přímým spalováním plynu je to jaksi 1:1 . To co , získám tepelným čerpadlem , ztratím při produkci el. energie. Zejména ve špičkách, kdy lidi přijdou domů a chtějí zatopit, ale slunce už zapadlo.
Infrastruktura pro produkci EE chybí.
V ročním průměru ano, ale už nikoliv ve velkých mrazech, kdy se tepelné čerpadlo mění prakticky na přímotop, zároveň prudce roste spotřeba elektřiny a zároveň často klesá výroba občasných zdrojů k nule. Pak nastává problém, čím všechna tepelná čerpadla uživit, pokud zásadně vzroste jejich podíl.
Takže nakonec lidem zakážou jediný typ dopravy a vytápění, který má zůstat legální. Čili s Green Dealem dost možná skončí veškerá doprava i vytápění.
Děláte z toho moc kovbojku. Regulovat spotřebu můžou správci sítě už teď, když někde vznikne nevyváženost mezi spotřebou a produkcí popř. pokud někde vypadne nějaká významná spojnice. Německé nařízení je reaguje na aktuální výzvy. Nabíjení elektromobilů nemá takovou prioritu, potažmo pokud se jen zpomalí a nikoliv úplně odstaví.
No pokud bude jedna nabíječka na 20 aut, tak prodloužení nabíjení problém bude
je zajímavé, že Němci už několik let zásadně pojmenovávají průsery slovem "výzva".
EU se uskromní a zbytek světa je to jedno.
Budou dělat další děti kteří si dají steak a ryby. Až si náplní pupíčky a dobírkou telefony budou všichni šťastní.