Nový produkt má patřit do skupiny nápojů, které obsahují japonskou pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu. Velmi populární jsou právě v Japonsku. Trhu s těmito nápoji nyní dominují japonské značky, například Strong Zero, Highball Lemon či Slat.
„Je to nápoj v plechovce a obsahuje alkohol. Obvykle se vyrábí z destilátu zvaného šóčú a perlivé vody s nějakou příchutí,“ uvedl prezident japonské součásti Coca-Coly Jorge Garduňo.
„Dosud jsme v kategorii nápojů s nízkým obsahem alkoholu neexperimentovali, toto je ale příklad toho, jak pokračujeme ve zkoumání příležitostí mimo naše klíčové aktivity,“ dodal.
Garduňo přípravu nového nápoje označil za unikátní krok v historii podniku. Upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojů se pravděpodobně omezí pouze na Japonsko. Neupřesnil ale, kdy by se měl nový produkt na japonském trhu objevit.