Coca-Cola (ilustrační snímek)

Coca-Cola (ilustrační snímek) | foto: Reuters

Coca-Cola chystá první alkoholický nápoj. Zatím jen pro japonský trh

  • 12
Společnost Coca-Cola chystá na trh uvést první alkoholický nápoj. Stane se tak vůbec poprvé za 125 let existence firmy. V současnosti experimentuje s přípravou limonády s nízkým obsahem alkoholu určené pro japonský trh, napsal britský The Daily Telegraph. Coca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě.

Nový produkt má patřit do skupiny nápojů, které obsahují japonskou pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu. Velmi populární jsou právě v Japonsku. Trhu s těmito nápoji nyní dominují japonské značky, například Strong Zero, Highball Lemon či Slat.

„Je to nápoj v plechovce a obsahuje alkohol. Obvykle se vyrábí z destilátu zvaného šóčú a perlivé vody s nějakou příchutí,“ uvedl prezident japonské součásti Coca-Coly Jorge Garduňo.

„Dosud jsme v kategorii nápojů s nízkým obsahem alkoholu neexperimentovali, toto je ale příklad toho, jak pokračujeme ve zkoumání příležitostí mimo naše klíčové aktivity,“ dodal.

Garduňo přípravu nového nápoje označil za unikátní krok v historii podniku. Upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojů se pravděpodobně omezí pouze na Japonsko. Neupřesnil ale, kdy by se měl nový produkt na japonském trhu objevit.