- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.mpo.cz/dokument7919.html
eurozaruka je mytus, staci se podivat na stranky ministerstva obchodu a prumyslu.
Na rozdíl od nás, kdy má prodávající povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů, není v Rakousku, ale ani v Německu či Francii národní legislativou stanovena žádná konkrétní lhůta k vyřízení reklamace. Reklamace by měla být vyřízena ve lhůtě přiměřené, za kterou se obvykle považuje doba 4 — 6 týdnů. V reklamačním dopise sám stanovte lhůtu, ve které chcete mít reklamaci vyřízenou.
Podle rakouské legislativy ve Vašem případě nárok na úhradu cestovních výloh s reklamovaným výrobkem do Vídně nemáte, protože jste si z Vídně zakoupený výrobek sám odvezl.
To, že nebyla provedena aktualizace firmware chápu. Autorizovaný servis v ČR by měl ale jistě přístroj z EU opravit . Zajímalo by mě, jaké jsou zkušenosti s výrobky konkrétních značek zakoupenými v konkrétních shopech mimo EU.
Aktualizací bychom přístroj mohli nevratně poškodit," říká Tomáš Vratný...
članek je zavadějící a nesmyslnej. Příklad: Objednam si auto z Anglie (pravostranné řízení), protože je o 20% levnější než v ČR. Tady dojedu s autem do servisu a budu se dožadovat zdarma otočit řízení na levou stranu. Myslíte, že mi někdo zdarma v rámci záruky výjde vstříc? Nikoliv . Nedává to smysl, stejně jako s televizí , která má francouzské menu a zákazník se dožadoval o načtení českého menu zdarma. Tv se mu nerozbila, on ji akorát chtěl vylepšit...........Pokud za to servis nedostává zaplaceno od výrobce, není žádný duvod něco takového zdarma poskytovat
Tak vysledek pro nas psotrebitele je jasny - nekupujte SAMASUNG, kupujte znacku ktera servis zajisti po cele EU. Predstavte si ze si koupite mobil, budete pul roku sluzebne ve francii a oni vam tam odmitnou zarucni opravu, porotoze jste ho koupil v cesku?! Zlatej Nikon - ten ma kontinentalni zaruku.
Ja mam teda uplne opacnou zkusenost. Koupil jsem televizi u Pixmanie, rozbila se, dovezl jsem ji do autorizovaneho servisu samsung, nemel jsem ani potvrzeny zarucni list, jen fakturu z Pixmanie. Do dvou tydnu byla opravena ... Ale i kdybych ji mel posilat do Francie, coz by se asi protahlo, tak ji tam poslu 5x a furt me to vyjde levneji, nez kdybych ji koupil v CR.
K panu Cihakovi: jeden z prvnich odkazu, ktere jsem si precetl, byla reklamace, kde je jasne popsan postup pro reklamaci i s tim, ze v urcitem momentu (po jednom nebo vice letech) je nutne zbozi odeslat do Francie.
a neprivezli oni ten vyrobek nahodou z nemecka? ja myslim ze tam je nejakej centralni sklad pro CR (aspon me od tama zbozi prislo - sledoval jsem cestu)
jsou domluveni nebo ne? Zrovna je na technetu clanek o tom, proc je elektroniika tak draha...
Elektronika je tu tak drahá, protože ji tu lidi tak ochotně kupují a klidně se kvůli tomu i zadluží. Vůbec nechápu - když nemám prachy a chci televizi, neb žádnou nemám a nemůžu sledovat večerníček, tak si koupím n´ějakou za tři litry. Až si vydělám na novou (potlačím jiné priority, jako jsou předražené a přeslazené zahraniční sušenky, drahý Mr. Mac D. - vše také dražší než v zahraničí s pětinásobnými platy...), tuhle dám do charity a koupím si bedýnku svých snů. Ale protože se takto chová málokdo, tak se ceny mohou šplhat do závratných marží
Pánové v Bruselu by v tomto měi udělat konečně pořádek. Za odstraňování překážek v pohybu zboží dostávaj královsky zaplaceno, tak by měli šmahem vyřešit to, že pokud si něco koupím například v Německu, nesmí být problém s reklamací kdekoli v EU. A jestli nějakej šikmookej výrobce není schopen toto zajistit, ať prodává třeba na poušti. Za tohle skutečně Pixmania nemůže.
Ale tady nejde o reklamaci ale o vylepšení stávajícího stavu. Koupíte 1,9TDi 66kw a chcete jej přeprogramovat na 1,9 TDi 81kw, protože víte že to jde a kolega co koupil taky 1,9TDi ma 91kw.
koupil jsem kameru u pixmanie před měsícem a půl. před tím jsem studoval všechno pro a proti, ale rozhodla cena, asi o 2000 kč rozdíl. trochu jsem měl obavy než cameru přivezli ale zatím naprostá spokojenost. měl jsem strach i z Dpd,protože i sníma mám různé zkušenosti, ale podotýkám, o všem jsem věděl dopředu ( sídlo ve francii,možnosti reklamace,rpoblém s doručením,zaplacení produktu dopředů, atd. )
Fajn,zvolils cenu a ne kvalitu služby - tvoje volba.Ovšem nestěžuj si potom,kdyby se ti na ní něco rozbilo na místní servis.Byla to tvoje volba
Když něco koupím se slevou 30-50% tak nějakou záruku moc řešit nebudu, neb z ušetřených peněz případnou opravu zaplatím, případně polámaný výrobek zahodím a kupím nový Může mi někdo vysvětlit co je to aktualizace obslužných programů TV Samsung, to jako abych měl CZ menu
Když kupuješ levný šmejdy,tak se tenhle systém asi vyplatí,ovšem u hodnotnějšího zboží se to vyplatí dost těžko