Diskuze
Obliba SUV roste, v Evropě jsou poprvé nejprodávanějším typem aut
Děkujeme za pochopení.
M58i41c88h45a20l 49B24e17n60e26š
Když si člověk vezme názory z tohoto článku a některých zdejších diskutérů a dovede je ad absurdum, tak budoucností osobní přepravy je, že si všichni koupíme nějakého pěkného tahače. Však cena nafty jde dolů, člověk bude mít větší pocit bezpečí (ale oproti SUV i skutečně větší bezpečí, nejen ten pocit), větší přehled a s rostoucí životní úrovní si je budeme i moci dovolit. Už jen vyřešit problém s nedostatkem místa na parkování a za 20 let se nám budou po silnicích prohánět "osobní" verze tahačů MAN a SCANIA, možná se nám pak do kategorie osobních aut zase vrátí i naše Tatra
V81l13a54d30i47s62l10a26v 28B29u60r27y29š42e52k
ať si každej jezdí čím chce, pokud tím druhým neškodí, tak proč ne, za škodu neberu závist, když chce někdo SUV, tak ať si ho koupí, pak třeba zjistí, že je to nepraktický a koupí si něco jinýho, takový případ neznám, tohle mentorování neuznávám, vyrostl jsem v komunismu a komunisti v ždycky věděli, co má kdo dělat, co má koupit a co nemá, ve škole nám říkali, kam máme jet na dovolenou, jak se máme oblíct, jak se ostříhat, že vlastnictví auta je projev vyvyšování a pohrdání dělnickou třídou, já jsem pro svobudu, chceš mít tahač, tak měj tahač, ty nemáš na nic jinýho než na clio, jezdi s cliem, to je tvoje věc
D44a64n49i21e91l 53S27c45h98n17i28t70z48e70r
Mají lepší pocit bezpečí ano automobilce jde o to, aby zblbla lidi, a za levné zboží nabídla drahé. Inu za podvozek osobního, jim nabulíka off-road. No nekup to
M97i53c80h81a10l 52B41e92n50e64š
Problém ale je, že pak nejde jen o ty, které takto zblbla, ale nás všechny ostatní, protože ten pocit bezpečí ovlivňuje styl jízdy. Že ta SUV auta mají pro některé situace tragické jízdní vlastnosti, to už se až tak moc neřeší...
J86i54ř79í 80S58c86h40w21a56c92h
názorný příklad "aerodynamické efektivnosti" karosérie dává poměr mezi výkonem motoru a maximální rychlostí bez omezovače. Hondě Civic jako zástupci auta normální konstrukce stačí 104 kW k tomu aby dosáhla rychlosti 215 km/hod. Velmi úspěšné SUV Nissan Qashqai se 120 kW(!) dosáhne jen na 200 km/hod. To je asi tak 30 kW "vyhozených oknem"....trochu absurdní v dnešní honbě za spotřebou....
V74á84c74l95a67v 72Z63e66l55i22n29k90a
Ale je to IN a to je přece to hlavní.
P55a30v74e79l 45M29a89t20o50u24š84e33k
Mně se ta auta i celkem líbí a jako o dalším voze o autě kategorie SUV vážně uvažujeme, ale odrazuje mě fakt, že za cenu zvýšeného auta koupím klasické auto o třídu výš jak velikosti, tak technikou a vlastně i výbavou...
P72e46t85r 22Č76e16r24m55á94k
Článek mimo mísu, stejně jako existují kategorie nižší/střední/vyšší třída, existuje i rozdělení SUV. Sečíst všechny kategorie dohromady a pak to porovnávat s jednou třídou je naprostý nesmysl.
P22a78v83e23l 37M87a73t47o37u44š95e92k
Přesně tak. Zhruba stejná kravína jako jásat nad tím, že to listnaté stromy v součtu nandaly borovicím, jedlím i modřínům. I když možná by mé přirovnání rozcupoval smrk
R34o60b82i16n 94Ž91i66ž81k34a
Ten dobrej výhled a mraky plechu kolem dodává hodně pocitu bezpečí a přehledu. Sezení "v křesle" mi na dlouhé trasy velmi pohodlné (ačkoliv tady nemám jako řidič srovnání s limuziínami) Takže tu popularitu asi nějak chápu, ačkoliv jsem příliš racionální tvor na to, abych o něčem takovém uvažoval.
A z pozice "řidiče malých aut" mě hodně prudí dálnice zaplavená vysokými potvorami s předimenzovanými světly, která mi pravidelně rentgenují lebku.
V70l88a72d30i98s27l80a43v 45B22u75r16y59š17e95k
můžu potvrdit, že na dlouhé tratě jsou SUV velmi pohodlné a to i přesto, že nejsou k tomuto účelu původně určena, pohodlí je ale vykoupeno docela dost vyšší spotřebou při jízdě po dálnici, je to daň za výšku, váhu a široké pneu, roli hraje i světlá výška podvozku, tahle nevýhoda se dá částečně eliminovat dieslovým motorem a nižší cestovní rychlostí
V94l31a91d11i46s13l85a50v 37B53u48r85y13š15e80k
obliba roste přímo úměrně tomu, kolik přibývá lidí, kteří si to mohou dovolit, dokonce znám i zapřísáhlé odpůrce SUV, kteří když zjistili, že si ho mohou koupit zradily svoje ideály a dnes už jezdí mazdou cx5
J24o57s72e70f 50K88o21p91e37c70k92y
Co se tyce CR, tak mate jiste pravdu. Cesi bohatnou /i kdyz u toho maji hromadu reci, jak jsou vlastne strasne chudi - ale to je takovy nas folklor/ Ale tohle je trend cele Evropy. Popularita MPV konci a nahrazuji je SUV, ktere jsou libivejsi, univerzalnejsi a tedy i praktictejsi pro siroke vyuziti v rodine...
Z14b90y31n29ě86k 73H52o86l21í73k
je teda fakt, že když mi v práci změnili služebáka z yetti na oktu, tak jsem se první dny pákrát při nastupování třísknul do hlavy o horní futro (mám 190cm).
ale vážně: pokud bych měl auto jen na pojíždění do práce a zpět + nákupy po městě a občas výlet s rodinou, tak bych si sám pro sebe asi koupi SUV neodůvodnil
J10u64l45i30u84s 48P45u76f60l41e76r
My postarší si kupujeme auto, které umí jezdit v Praze po dlažbě. Mám pocit že to je přesně na co bylo postaveno. Nezaskočí mě 6 kanálů na 100 metrech. (Ale ložiska na předních kolech mám už stejně nové.) Nepraštím se do hlavy když do auta nastupuji. Moje přítelkyně také radši leze do vyššího auta než do Fabie. Fabii mám stále, a jsem na ní po 407 tisícech zvyklý. Už s ní jezdim ale jenom když musím. Vždy když z ní lezu tak si říkám: s touhle motokárou se mi jezdí stejně lépe než s tím kočárem. Přesto je lepší to větší než to staré. Má to svoje důvody. Kdo to nechápe toho neřeším.
A63n97t27o42n88í66n 16S83v38o63b39o53d98a
fabie je motokára vhodná na německé silnice, tam se využije tvrdý podvozek, najezdil jsem s novou dost kilometrů, do Prahy nevhodná. Na takové ježdění aspoň Yeti
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Blackout? Máme na to podpůrné služby, vysvětluje šéf přenosové soustavy
Premium „Blackout se sice nedá úplně vyloučit, ale pravděpodobnost, že k němu může dojít, je velice nízká,“...
Není práce, chybějí turisté. Na válku ekonomicky doplácí Izrael i Palestinci
Důsledky více než šestiměsíční války na izraelskou a palestinskou ekonomiku jsou nedozírné. V Gaze...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!