- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja jsem u MAll.cz objednaval v minulosti nekolik veci, od lednice, pracky az po nejake drobnosti a vzdy vse probehlo v naprostem poradku. Ted jsem se chystal objednat spotrebice do nove kuchyne, ale kdyz jsem si precetl kolik problemu ted MAll.cz ma, objednal jsem spotrebice primo od firmy, co mi doda celou kuchyn. A kupodivu, celkova cena za spotrebice od nich byla jen o 3 tisice vyssi nez bych zaplatil u Mall.cz.
Doufam, ze se jim podari to dat rychle dohromady. Docela jim nezavidim tu posramocenou povest, to budou napravovat jeste radu let.
Objednal jsem si vestavnou troubu - měl to být svatební dar, která byla skladem, takže jsem jí ihned zaplatil a dodnes (14.9.) nemám ani zboží ani peníze a trouba už dokonce není ani skladem.
Všichni vám řeknou, že máte čekat, že přešli na nový systém a podobné nesmysly. Divím se, že takový obchod ještě nezkrachovalPoslal jsem podnět na ČOI kvůli klamání zákazníků, tak uvidím co se bude dít. Myslím si, že se bohužel nezmění vůbec nic
Už dva týdny čekám na dodání foťáku, který je skladem v centrálním skladu v Praze (BTW dodání mám osobní odběr na prodejně v Praze) a na infolince mi nejsou schopni říct žádný termín. Jediné, co se člověk dozví je: Čekejte na mail. O zákaznickém systému na jejich stránkách ani nemluvím, protože se tam objednávka nezobrazuje. Nejsem žádný velký IT odborník, se SAPem mám své zkušenosti, ale myslím si, že měla být připravena záchranná varianta pro tyto případy. Oznámení kohosi kdesi, že vlastně můžeme být rádi, že nasazování SAPu trvá jen několik týdnů, že v jiných firmách to přineslo větší problémy, mi je prakticky k ničemu. Obzvlášť, když MALL CZ je jeden z nejdražších internetových obchodů (to, že si může dovolit SAP, mluví samo za sebe). Nakonec to stejně všechno zaplatíme my, zákazníci.
prispevky v teto diskusi mi prijdou ponekud monotematicke. Co mi chybi je nazor jako: Zavadeli jsme system XYZ, bylo to za tyden v provozu, fungovalo to napoprve, vsichni jsme happy, mame ted min prace. Stalo to hubicku, dodavatel nam jeste vratil penize.
Ahoj, tak my jsme zaváděli systém XYZ, který je pro inet obchod jako stvořený, neviděl jsem nikdy nic lepšího. Jde tam naprosto všechno, co si jenom umíte představit. Pokud Vám tam něco chybí, tak Vám to tam prg do programují cca během týdne. Náklady na tento systém jsou celkem nízké vzhledem k tomu, co to všechno umí, řekněme, že se náklady na zavedení rovnají ceně dobrého ojetého auta nebo nového malého auta :) V provozu to bylo hned termín, který to v provozu mělo být a ladili jsme to cca měsíc, po měsíci to jelo bez problémů. Jinak peníze nám nikdo nevracel, to už je trošku přeháňka :) Bohužel nebudu tu zveřejňovat jméno tohoto systému, jelikož je to moje know-how a za to se dneska platí :))) To by to chtěl potom každej :))) mára
Taky přecházíme na SAP a spousta kolegů dala raději výpověď.Není to program nejvhodnější pro rychlý a běžný prodej..ovšem nanažeři se popasou,uviděj co "dole"děje..Že jako firma co se živíme prodejem příjdeme o zákazníky,to nikoho netrápí..Je to sekec mazec...
tady dává výpověď kde kdo a kdo ještě ne, vyzývám všechny- UTÍKEJTE!!!!!!!
já vím jak to tam je na....já tam dělám ve skladu a celé se to se...ani se nedivím
Nezbívá mi nic jiného, než Ti poradit, abys dal výpověď a podíval se po snažší a jednodušší práci jinde. Právě proto, že to je na ho.no se to všechno děje. Mimo jiné, aby se Vám pitomečkům ulehčila práce.
I já jsem si myslel, že vše bude v pohodě. Zboží mi přišlo za dvanáct dní. Zaplatil jsem 2000,- ovšem v balíku bylo zboží v hodnotě 1400,-
Dva dny se snažím dovolat, nic. Napsal jsem mail, tak jsem zvědavej.
Měli dopředu dát na stránky týden, nebo čtrnáct dní si neobjednávejte a je to.
Blbý je, že to byl dárek pro dceru k narozeninám. Teď mám doma zboží co dcerka nechce a peníze jsou taky pryč.
zboží objednané přes internet můžete do 14 dní vrátit v podstatě bez udání důvodu.
Jak se divam na vetsinu prispevku, tak kazdy tady je odbornikem na podnikovy informacni system SAP. Napada me tedy otazka, jak je mozne, ze mame stale tak malo IT specialistu, kdyz na iDnes je jich plna diskuze
Ja osobne nejsem IT expert ale vyslechl jsem par hororovych zazitku se SAPem. A jeste NIKDY jsem se nebavil s nekym kdo by rekl "zavedli jsme SAP a bylo to dobre rozhodnuti"
1. Nikdy neobjednavejte u´takovychto nespecializovanych eshopu jako mall.cz.
2. Nikdy neplatte predem.
3. Pokud je to skladem a neprijde to do 2 dnu (ja mam s ceskou postou velice dobre zkusenosti - kdyz to daji jeden den dopoledne, druhy den to mam), tak je poslete do prdele.
nebudes ty nejaky pohunek ze 'specializovaneho' draheho shopu?
Se divim ze se firmy jeste nepoucily. Drahy to je jaxvine, jak nakup tak provoz a stejne to nikdy neumi co firmy potrebuji. Levnejsi je patlat postupne in-house.