- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý, kdo se pohybuje v automotive ví, že slovenská kvalita práce je velmi špatná. Levná síla, ale nekvalitní, nevzdělaná.
Thyronx uz se na to trese, abi moh sefovat sekci pro Ford Czechoslovakia.
Z Bostonu zdravi, Marky a spol.
myslím že český průmysl a služby by se meli ubírat jiným směrem než stavět gigantický hovada kde lidi budou pracovat z velké části za pár korun(viz TPCA...),,,který se beztak za pár let budou stěhovat na východ. Šel bych do vývoje a ne do montování. Nic proti slovákům,ale když se na to třepou,budiž jim to dopřáno. Osobně bych být čr, neangažoval bych se do toho...
Tam by nedopadl jako automobilka v Kolíně, protože města Žatec, Chomutov, Most, Louny to je potenciál minimálně 50000 lidí na zaměstnání. A výhodou je, že mají byty a zóna Triangel leží uprostřed této oblasti. Odevšad je tam stejně zhruba daleko. Navíc Slovensko je již přesyceno automobilovým průmyslem.
ze dalsi automobilka v CR uz nema sanci, sam VW uz sdelil, ze vzhledem k vysi platu ve Skodovce a stavkove pohotovosti uvazuji o moznem hledani mista pro vychodneji umisteneho vyrobce. Navic-ekonomika CR potrebuje byt schopna vyvazet technologie a ne montaze
aspon sa bude moct buchnut do prs ze aj on hovado tupe pritiahol nejaku investicku. Vsak by aj bolo nacase aby uz konecne nieco urobil, zatial len mlati hubou a uziva si plody prace svojich predchodcov.
pokud to nebude na slovensku tak bych to spis videl ze pudou do bulharska nebo rumunska