Diskuze
Škodě po tučných letech klesl odbyt
Děkujeme za pochopení.
insider
škoda
leda tak peněz, čisté výrobní náklady na 1 octávii jsou cca. 160kSpiteful Evilman
Re: škoda
kiv
Zmena je zivot
Mel jsem v zivote celkem 11 ks priblizovadel zn. Skoda. Faktem, ze i ta posledni, Felicie, se totalne rozsypala po nejakych 120 tis. km, resp. uz jsem nemel silu stale kupovat nove vyfuky, tlumice, spojky apod. Ted mam ctvrtym rokem hondu, ma uz najeto 160 tis. a vyjma vymeny desticek a oleje je naprosto original a stale jezdi, chova se a vypada jak temer novy auto. Tak nevim, at si to u VW/Skoda preberou.Sketch
Pruzkum.
Dost casto vidim nadavky na Skodovky, bohuzel autor nikdy neuvede s cim Skodovky porovnava. Jezdil jsem skoro se vsemi evropskymi auty a nemohu rozpoznat kde je tak propastny rozdil.(ve srovnatelne cennove skupine) Mohl by mi nekdo z odpurcu Skodovek uvest co s cim porovnava? (pokud mozno Octavku , nebo Superb) Dle mojich zkusenosti je rozdil pouze v mekkosti Francouzskych aut oproti nemeckym(nemecko- ceskym) Samozrejme A6, BMW 7* ci Mercedes S5* se neda porovnavat s Octavkou. (prosim tedy o auta ve srovnatelncyh cennovych skupinach)Daňový soumar
Re: Pruzkum.
Můžu porovnávat Octávii s vozy nižší třídy, především cenové: VAZ 2105, Forman, Daewoo Racer, Opel Kadet, Š120, Š110. Ač většinou měly víc odslouženo, jejich poruchovost nebyla nikdy větší, než u Octávie, ale hlavně NIKDY mě nenechaly viset u cesty a vždy jim fungovaly brzdy!!! Nyní znám několik odtahovek a znám několik nouzových způsobů, jak zastavit auto...Laco
Koupil bych si Oktávii kdybych na ni měl
Ale nikdy bych si nekoupil Fábii i kdybych na ni měl. Sportovně laděný fanoušek nebude kupovat auto, které vypadá jako koza. A navíc se podívá jaké má fabrika výsledky v automobilových soutěžích. Kde jsou ty časy kdy Vašek Blahna byl 5-tý v absolutním pořadí se Škodou 130RS. Dnes se mohu pouze kochat dokonalostí károserie Peugeotů. O jízdních vlastnostech nemluvě. Německé koráby jsou druhá liga v automobilových soutěžích.Daňový soumar
Re: Koupil bych si Oktávii kdybych na ni měl
Laco neblázni!!!!!!! Kup si radši nějaký pořádný auto. Nebudeš zoufalý a ještě ušetříš. :-)Honza
Vyroba Oktavii se presouva do Indie.
Neviditelna ruka trhu to vyresilaMaverick
Re: Vyroba Oktavii se presouva do Indie.
Nerek bych presouva, spis se tam ma taky vyrabet a je to jenom dobre. To je tam maj jako vozit z MB? Navic Indie ma velikej potencial, rozhodne by se tamni trh nemel zanedbavat.Heliodor Hacha
Prodeje pujdou zase nahoru
Daňový soumar
Re: Prodeje pujdou zase nahoru
Jezdím s jedním exemplářem a vůbec nevím, o čem mluvíš! Škodu už nikdy víc utpět nechci!!!Tomáš Kapler
už to není české auto
koyot
Re: už to není české auto
Ale koukni se na dnešní trh! Uznávám, že je většina dílů z ciziny, ale porovnej to s konkurencí....kolik dílů má volvo švédských,aston martin britských nebo mondeo z USA? Jediná automobilka, která se vyhýbala nejlevnějším nabídkám ze zahraničí a brala pouze domácí byl fiat..a jak dopadl, bez koncernu se dnes neprosadíš! I ti rusové už vyrábějí ze stejných dílů jako GM nebo kam to spadaj!milan
Důvod je silná koruna?
Asi těžko bude důvodem propadu prodeje u nás silná koruna. škoda-auto nakupuje valnou většinu dílů za euro, takže taky měla šanci promítnout levnější euro do ceny v kč a tím zamezit odlivu části potenciálních zákazníků ke konkurenciHmmm
Rozhodne ne...
, Rozhodne se nejedna o zadne duvody "recese v zapadni evrope" a podobne. To se mozna hodi pro akcionare, faktem je to ze na skodu tu zacina kazdy opet po par letech nahlizet na to co vzdycky byla. Duvodem je nejen mizerna kvalita i vuci ostatnim VW, ale zvlaste cena ktera je ve vetsine pripadech vyssi nez ostatni koncernove vozy a navic priserny servis a image. Takze i ty zensky co to doted kupovali (chlapa tu ve skudce prakticky nepotkate) ted kupuji toyoty, nisany a podobny smejdy, ktery jsou o dost lepsi a stoji o desitky procent min.Pavel
Re: Rozhodne ne...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Více vlaků jelo na čas, ale ne všude. Pokuty padaly za chybějící vagony
Premium Tradičně nejnespolehlivější linka v Česku mezi Prahou a Ostravou se vloni opět mírně propadla a...
Pražská burza si sahá na maxima. Táhnou ji banky, riziku nové daně navzdory
Burza cenných papírů Praha minulý týden v úterý uzavřela obchodní den na nejvyšší hodnotě za...
Musk si připsal velký úspěch v Číně, Tesla může naplno rozvíjet samořízení
Miliardáři Elonu Muskovi se na návštěvě Číny podařilo odstranit překážky v zavádění technologie...
Škrty jsou v Evropě u konce. Strach ze ztráty voličů vede zase k rozhazování
Po několika letech silně uvolněné rozpočtové politiky v Evropě měl rok 2024 znamenat velkou změnu....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!