- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úsměvné, ale když toto vidí konkurence, musí se opravdu smát, myslím ohledně tématu třídění. Chápu paní jednatelku, že investovat 10mil do této robotizace je asi hezčí, než si za 10mil koupit kousíček automatizované válečkové dráhy, zde jsou investice mnohem větší. Nicméně když vidíte ty kilometry válečkové dráhy a jak ty balíky jak letí, vše se třídí samo.. mno.. třeba za čas, přeju jim to. Každá konkurence v balíku dobrá. A všude je něco.. je to tak
Nejsou ty balíky nějak všechny stejné?
Jen bych chtěl titulkáře upozornit, že "deset miliónů" (titulek) a "desítky miliónů" (perex) je docela dost velký rozdíl.
Dobrý jako project střední technické školy, ale rychlostí bych nechlubil, abych se nezesměšnil.
Zásilkovna má možná nové roboty, ale teď mi více než týden doručovali zásilku z Prahy do Prahy. Paní na výdejně (nebo řidič dodávky, nevím kdo to dělá) nenačetla balíček jako přijatý, takže depo už ho fyzicky nemělo a výdejna papírově také ne. Trvalo 3 dny než ho dohledali.
Na Českou poštu mi nesahejte. Bere i zásilky o rozměru dvou metrů. Ten pocit přinést bez nějakého objednávání na přepážku matraci a oni ji fakt vezmou.
ČP mě šokovala. V posledním měsíci mi doručovala dvě zásilky. Při výdeji první (standard s výzvou ve schránce) jsem na pobočce strávil zhruba 10 minut, u druhé (Balík na Poštu) dokonce jen 5. Neuvěřitelné.
Pokud rezignujete na doručení domů, návštěva pošty už možná nemusí být takovým utrpením.
Řekne mi někdo, k čemu vůbec je ještě potřeba prodejna losů a šmejdských pojištění jménem Česká pošta? Která krachovala i v době, kdy veškeré zásilkové služby měly rekordní tržby?
Ještě ,že toto řešení není na letištích .Tvl to by se ten kufr nenašel
Pošta je prostě lepší. Proto ji mám. Nemíním běhat někam do sběrny balíků. Když mi zásilkovna bude jezdit pro balíky na adresu pak ji rád podpořím.