Diskuze

Před 100 lety Škoda vyrobila první vůz

Nebýt rozbitého rámu a spadlého řetězu u jednoho starého jízdního kola, možná by dnes byli Češi o dost chudší. Když se v létě roku 1894 porouchal boleslavskému knihkupci Václavu Klementovi jeho německý bicykl, závada byla tak velká, že s tím nic nesvedli ani v místním Klubu českých velocipedistů Pojizeří.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pro elišku

24. 8. 2005 22:24
0 0
možnosti

Chátra

13. 5. 2005 13:10
Zase perla...
Nevím kdo tu přišel na to, že koncepce "všechno vzadu" je zastaralá a špatná? Podle idnes je asi spotrovní auto předohrab s motorem vpředu, že? (http://www.chatra.cz)
0 0
možnosti

josvos

20. 4. 2005 23:40
Laurin&Klement az do r.1965
Az do r.1965 zaril ze stare administrativni budovy podniku, naproti hotelu Bicik, z 80% citelny, metrovymi pismeny psany, napis Laurin&Klement spolu s reklamou na automobily. Na ten rok si pamatuji, protoze v te dobe zacinaly ze zavodu vyjizdet s velkou slavou prvni 1000MB. Byla prave dokoncovana nova fabrika a vse se davalo do pucu. Pri te prilezitosti take cerstve natreli adm. budovu a napis nenavratne zmizel. Tak malo si tehdy v Boleslavi vazili pamatky na zakladatele, kteremu vsichni vdecili za praci.
0 0
možnosti

eliska

20. 5. 2005 17:11
Re: Laurin&Klement az do r.1965
http://kuboviny.hyperlink.cz/fota/cas/stal_02.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://kuboviny.hyperlink.cz/fota/cas/stal_02.jpg - sedmy div sveta
0 0
možnosti