- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta trans reklama celkem i pasuje na to americké pivo, čili není to ani pivo, ani voda a stejně tak trans není ani žena, ani muž.
Kderákoli konkurence Budweiseru je fajn. Ať si Bud vychutnávají sodomiti, to už té značce nikdo neodpáře.
Pochybuji.Heineken Silber se nedá vůbec pít.
"Aby si Heinekenu Silver podařilo najít své zákazníky, plánuje pivovar mezi Američany v dalších měsících rozdat zdarma více než dva miliony ochutnávkových vzorků."
Tohle vidim jako taktickou chybu marketingu, naopak by melo byt cilem prodat co nejvic, nez to stihnou ochutnat.
" Nové pivo se sníženým obsahem alkoholu, sacharidů i kalorií " ... zdá se mi to, nebo je to prostě "pivo" naředěné vodou, prodávané za cenu piva?
ne to není naředěné pivo, to je obarvená voda
Já bych rozjel reklamu Budvar neni Budweiser.
No jo Budweiser, Adidas, Nike oni to za chvíli transgenderove rozjedou skoro všichni, aby se neřeklo a pak nebude ani koho bojkotovat !
Hodně pátků zpátky jsem pro představu přivezl někokolik vzorků těch amerických břeček "standard" jako Bud, Miller, Coors (nikoliv Light pro férovost) pro své známé, jelikož slovním popisem to nešlo vyjádřit.
Závěr všech testů zněl "Ty voe, to do sebe nedostanu ani tím druhým koncem..."
A nepoučí se. Budweiser prodělal miliardy na trans reklamě a Adidas navleče černocha do dámských plavek.
Běžná americká piva opravdu za moc nestojí. Jediný, který mi ale docela chutná, je Yuengling.
Siera Nevada, Sam Adams a mnohé jiné maji rozumnou produkci.