Potěšil by tak miliony příznivců automobilky vlastnící také zavodní stáj vozů seriálu formule 1, kteří si přejí stát se z technického pohledu alespoň zčásti šéfem závodnického esa Michaela Schumachera. Ti na možnost koupit si akcie Ferrari vlastněného z 90 procent italským Fiatem, respektive rodinou Agnelliů, čekají. Zbývající desetinu vlastní syn zakladatele Peri Lardi-Ferrari.
Radost by podobný krok udělal i manažerům automobilky, kteří by mohli být akciemi vlastní firmy odměňováni. Doposud Montezemolo tuto možnost neměl a stěžuje si, že právě z tohoto důvodu "nejlepší lidé z Ferrari přijímají nabídky personálních agentur a odcházejí".
Třetím důvodem hovořícím pro tento krok je fakt, že by firma získala potřebné prostředky na investice. Ferrari se totiž chce prosadit kromě výroby aut a světa rychlých kol také v zábavním průmyslu a hodlá otevřít několik zábavních parků. Zvažuje se i výstavba hotelů.
Nikdo zatím neví, jak se k plánu postaví Agnelliové. Podle odborníků by komplikace mohlo způsobit i příliš propojené účetnictví Ferrari s jeho sesterskou firmou Maserati vyrábějící také sportovní auta.
Vstup Ferrari na burzu by mohl mít podle odborníků šanci na úspěch. Firma oproti svým konkurentům dosáhla loni rekordních zisků i tržeb, úspěšná je hlavně v USA. Ferrari však dbá i na to, aby jeho vozy zůstaly exkluzivitou. Stanovilo si proto limity omezující počet vyrobených vozů na 4000 aut ročně.)