Diskuze
Číňané převzali kontrolu nad Volvem
Děkujeme za pochopení.
snim ci bdim
Raději to ani nečíst
Vy ichtylové, co tady lemcáte o h . . . ě si koukněte na http://www.geely.com, pak si zabrouzdejte na http://www.dacia.cz, aby jste měli odpovídající srovnání a pak můžete slintat nad sociálním systémem Lidové Republiky Čína. Kupte si cvičky, umělohmotný brejle a jděte na VŠE Praha studovat pokrokové metody globální ekonomiky. Jinak doporučuji čínské šlapací kolo a volbu ČSSD. Vaší práci čest!
legi
Čína sa zbavuje dolárov
tak skupuje, čo sa kúpiť dá. To je celé. Na margo tých čo tomu nerozumejú Volvá sa budu vyrábať tam, kde sa vyrábali aj doteraz a nie v Číne. Čína je len vlastník firmy VOLVO tj. majetku a do budúcna i zisku.
doccars
Re: Čína sa zbavuje dolárov
Ďakujeme za odborne informácie pán Slamečka
ondra112
Okem laika
Celkem se divím... Kolik v Praze denně potkám Volv - desítky...
kulus
Re: Okem laika
Ja taky. Hlavne kdys je Praha jednim z nejvetsich svetovych odbytist automobilu.....
orken
Vy si delate z ciny srandu.
Ale tam jsou tvrde pracujici lidi, s vysokym nasazenim, inteligentni(podle nejakych statistik ma cina jedno z nejvyssi IQ, vzdyt to je i takovy klise o tech cinskych geniich).
Ted tam maj efektivne nastaveny system, s nikym se (nese..) nemazli.
Ti nas za par let predbehnou v technologii a ve vsem jak nic.
153624
Re: Vy si delate z ciny srandu.
Kolik je prům.dělnický plat,jak daleko mají k doktorovi,jaká je prac.doba,jaká dovolená,kolik berou důchod atd...je možno sdělit?Díky.Nebo si mám odpovědět sám? Tak fajn:KULOVÝ, KULOVÝ
regazzi
:-)))
Takže ted všichni ti maséři ve Volvo XC90 vlastně jezdí v čínských autech
rebbe
Volvo nedělalo nikdy zvlášť dobrá osobní auta
je to firma soustředěná na náklaďáky, osobáky smolili jenom bokem. Dávali tam stejně jako Saab morory od Fordů, mnohdy už notně zastaralé. Kdysi byli známí tím, že lépe chránili podvozky, ve Skandinávii se hodně a dlouho solí. V našich podmínkách ty vozy rezavěly trochu pomaleji, než konkurence. Pokud jde o kvalitu montáže nebo spolehlivost, dávno nejsou v popředí.
V podstatě bylo Volvo i Saab spíše něco jako naše Škoda, ale Škoda měla i vlastní motory a poměrně dost se od VW osamostatnila. Masová produkce přijde teď s Číňany, ti potřebovali předmostí k dobytí EU. Zajímavé bude, jakou strategii Číňané zvolí- malé vozy, nebo vládní limuzíny?
Nomad
Re: Volvo nedělalo nikdy zvlášť dobrá osobní auta
Mozna by ses mel radsi venovat studii talmudu, nez psat do diskuzi o autech. Dokud bylo Volvo svedske tak to byla velmi kvalitni, spis drazsi znacka. Hlavne se jako jedni z prvnich zamerovali na bezpecnost, coz v te dobe jeste nebylo tak popularni. Styl byl velmi konzervativni ("boxy"). Napsat, ze neco jako Skoda je dost zcestne. bohuzel pod Fordem slo Volvo do kytek, i kdyz ne tolik, jako Saab po GM.
jafis
Vždycky jsem nad těmi novými Volvy mlsal
ale teď i kdybych na něj měl, tak si ho nekoupím, ať se jdou bodnout, co čínské, to je pleps. A polské taky.
richi77
Re: Vždycky jsem nad těmi novými Volvy mlsal
a vis ze jim je jedno ze si jej nekoupis? nas trh je pro ne ani ne okrajovy, kolik tady proda Volvo aut rocne? 500? 1000 kusů? proti 400tisíc v cine si jim šumafuk ty xenofobisto
drunek_angel
Mno
Tak jsem si koupil domu V40. Je dobra ikdyz je prastara. Pokukoval jsem po novejsi. Bohuzel po prodeji Cinanum zustane jen u pokukovani. Bude to trvat tak 10-20 let nez se dostanou na uroven Korejcu a 20-30 let nez se dostanou na uroven Japoncu. Pak o Volvu zacnu zase uvazovat. Do te doby bohuzel, Volvo pro me skoncilo. Bye.
Honza423
Re: Mno
Nevíš o číňanech zhola nic. Oni dokážou špičkovou kvalitu už teď, jenže za kvalitu se platí a to i v číně - specializovaní dělníci a žádní rolníci z rýžového pole, kvalitní kontroling - zejména výstupní stojí fakticky ranec. Součástková základna v kvalitě MR+ je v číně doménou cca 10 slovy deseti fabrik které si své ceny drží protože ví že si to mohou dovolit a i přesto některé součástky musí dovážet např. z japonska. Nicméně většina světa nechce špičkovou kvalitu ale levné zboží.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!