První prodejna řetězce Action v Hradci Králové (27. srpna 2020) | foto: Action

Řetězec Action otevřel v Česku první dvě prodejny, další chystá

  • 169
Na český trh vstoupil řetězec s nepotravinářským zbožím Action. V Hradci Králové a v Kladně otevřel první prodejny, další tři budou během několika týdnů následovat v Moravskoslezském kraji.

Řetězec, který se podobně jako jeho hlavní konkurenti Pepco či Kik zaměřuje na výrobky od krmiva pro zvířata přes potřeby pro domácnost až po hračky, oznámil expanzi do Česka už počátkem roku. Tehdy avizoval otevření prvních poboček na duben. Kvůli koronavirové pandemii bylo nutné plány revidovat.

„Podobně jako jiné firmy i my jsme museli své letošní plány přizpůsobit situaci s covidem-19. Nyní však úspěšně naplňujeme původní plán naší expanze v České republice a v krátké době zde otevřeme celkově pět našich prodejen,“ uvedl generální ředitel společnosti Sander van der Laan.

Po srpnové premiéře v Kladně a Hradci Králové se další obchody v Opavě a Frýdku-Místku otevřou 3. září a prodejna v Ostravě 10. září. Každá z tuzemských prodejen značky bude mít přibližně patnáct zaměstnanců.

Česko je pro Action osmým trhem, na kterém bude působit. Dosud měla firma své pobočky v Nizozemsku, Belgii, Lucembursku, Německu, Rakousku, Polsku a ve Francii.

„Česká republika je pro nás zajímavou destinací. Sousedí s trhy, kde již působíme, a tudíž se dá snadno integrovat do našeho dodavatelského řetězce. Zároveň jde o ekonomicky silnou zemi s dobrou infrastrukturou a zákazníky, kteří sice při nakupování zohledňují výhodnost ceny, ale oceňují také kvalitu produktů,“ dodal van der Laan.

Action nabízí přes 6 000 produktů, přičemž přinejmenším čtvrtinu z nich slibuje prodávat za méně než 25 Kč. Dvě třetiny sortimentu Action se neustále mění, každý týden se představuje 150 nových položek.