- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pardubice má krásné nádraží, patří k jedněm z nejhezčích. Ale to co na něj dál navazuje už tak užasné není, lávka na Duklu mě baví... bude to stát mega prachů a moc nechápu její smysl, tam tolik lidí nebydlí aby to za to stálo.Nemáme tu autobusové nádrží a řešíme lávky.... nějak mi to přimíná město, kde jsem delší dobu žila... potřebovali se zviditelnit tak si nechali postavit lávku přes řeku,kde témeř nikdo nechodí, ale je od význačného architetka ....
Vlaky pojedou rychleji, když jich v Pardubicích 99,9% staví ?
A pokud mi to autor cfr (ten je pod článkem podepsaný) nevěří, tak ať se jde někdy na nádraží podívat. Je t proti bývalému lihovaru. Přímo naproti, nemůžete cfr zabloudit.
Nechápu, co na opravě nádraží může stát 4,4 miliardy. Napište si to číslo s nulami na papír, ať vidíte, jak je to neskutečné. Oprava jedné budovy, nadchod a výměna kolejí. Nechápu.
Předpokládám, že součástí bude i příprava na ETCS a zvýšení nosnosti kolejí. A Pardubické nádraží je poměrně velké, kolejí je tu hodně.
Skvělá zpráva pro Pardubice. Bude lávka na Duklu, do opravené budovy bývalého hotelu se bude stěhovat podstatná část administrativy SŽDC (teď snad jen SŽ), bude přímá kolej na Chrudim, bude další 5. nástupiště atd. Rekonstrukce bude nákladná a jedno z nejkrásnějších a nejdůležitějších nádraží v zemi si ji zaslouží
Součástí modernizace nebude takzvaná Ostřešanská spojka, což je léta plánovaná nová trať na Chrudim. Její stavba je kvůli odporu obcí v nedohlednu.
Okna v bývalém hotelu už nemyjte, vypadnou sama.
"Úpravy čekají nynější nástupiště" : nástupiště by opraveny před několika lety
No, ta nástupiště byla tehdy hlavně upravena pro potřeby rychlostního koridoru - jenže nezapomínejte, že už je to skoro před čtvrtstoletím.
Vono to holt letí.
Ptala jsem se na, jestli se při rekontrukci počítá i s rekonstrukcí podzemí...bývalé kino Sirius...poštáci už oznámili, že tam chtějí parkoviště, přičemž parkoviště mají nadzemní. Zajímalo mne, jak se to bude rekonstruovat a proč z toho nejsou parkoviště pro občany. Nikdo mi neodpověděl
Kdy naposledy prošlo nádraží rekonstrukcí? Konec 90.let? Snad tahle rekonstrukce vydrží déle než 20, 25 let.
v čem spočívala rekonstrukce v 90 letech ?
Jestli je to potřeba vyměnit, tak ať se to vymění. Ale na co je dobré chlubit se průjezdem 160 km/hod, když Pardubicemi snad žádný osobní vlak neprojíždí, aniž by tam zastavil? (nákladní vlaky jezdí max cca 80)
Osobní vlaky tam opravdu zastavují všechny.
Nicméně mezinárodní vlaky nějaké Pardubice nezajímají, tam mají jen Prahu a Brno. Kdysi dávno, ještě za dob parních, musel personál pardubického nádraží několikrát denně vyklízet perón, okolo kterého se pak řítila albatroska v čele nějakého mezinárodního expresu - a za tím vlakem se zvedal takový vír vzduchu, že to dokázalo dospělého člověka vtáhnout do kolejiště.
"Například při výjezdu z nádraží na trať směřující do Rosic nad Labem je rychlost omezená jen na 40 kilometrů v hodině a po rekonstrukci bude zvýšena o dvacet kilometrů."
Pokrok nezastavíš! Za pár let a 4 další miliardy to třeba bude 80
No a jakou rychlost byste chtěl mít na ranžíru pár set metrů po vyjetí od nástupiště?