- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tohle zbytečné protěžování vlaků v 21. století fakt nechápu. Mimochodem ten vagón low cost je děsnej. Sedačky nepohodlný a vlak jede, neskutečně dlouho. Nerozumím tomu, když má krásný žlutý autobusy a ta dálnice taky hrozná vždy není. Autobus je rychlejší a má pohodlnější sedadla.
"V roce 2016 ČD přepravily 171,5 milionu cestujících, což představuje nárůst o 1,8 milionu." Jak počítá cestující Regiojet mě je jasné, ale jak počítá přepravené cestující ČD? Jen kolem Prahy jezdí spousta lidí na PID jízdné a u ČD si žádné jízdenky, které by šly evidovat, nekupují, přesto vlakem jezdí. A jinde lidi jezdí na ČD dlouhodobé traťové jízdenky. Jak je třeba ve statistikách započítán cestující, který jezdí do práce na čtvrtletní jízdenku, když dopravce nemá přehled, kolikrát jí během platnosti využil?
To je poměrně jednoduchá záležitost. Dopravce má přehled, protože i čtvrletní traťovou jízdenku pípá při kontrole průvodčí přes terminál.