Diskuze

Rychlotrati do Brna a Ostravy mají zelenou. Vyjdou na více než 400 miliard

Dvojice plánovaných vysokorychlostních tratí z Prahy do Brna a dále do Břeclavi a spojení Brno – Přerov – Ostrava dostaly zelenou. Stavby za více než 400 miliard korun se vyplatí vybudovat, rozhodla centrální komise ministerstva dopravy. První část z Poříčan do pražských Běchovic by měla být dokončená v roce 2030.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

A nyni tu o Budulinkovi

Kdo by to platil, ODS prece nemini vybirat dane a s Babisem snizili dan o 25 % na rovnou dan 15 % pro vsechny.

Eu nas nebude vecen platit, uz nyni je Praha a okoli bohatsi nez mnoho mist v Nemecku i Italii a oni take plati vice, nez dostanou

0 0
možnosti
PS

Jestli to někdy dostaví, tak Čína tou dobou uz bude používat teleporty.

0 1
možnosti
MK

To stejné nezrealizují, již neumíme nic.

Spojení Berlín Vídeň bylo postaveno za chvíli, Árijci měli nápad to vzít přes Prahu- než by dostali povolení, trať je již hotová a my zas máme smulu.

Cena bude několikanásobně vyšší než ve Švýcarsku, po dokončení stejně vše bude jako vždy nekvalitní a nebude fungovat. Doba i rozpočet budou 3x prodloužený.

1 2
možnosti

Spojení Berlín - Vídeň zdaleka ještě není, ač se na tom pracuje už asi půl století.

1 0
možnosti
Foto

P81e19t32r 69Č50i94h71á51k

26. 1. 2022 10:58

Akorát jsem nepochopil proč se staví rychlotrat do malého městečka jako je Ústí nad Labem a velkoměsta jako Plzeň a Liberec jsou vynechana. Přes Plzeň by pokračovala na Mnichov a přes Liberce na Berlín. Místo toho to táhnou přes Ústí na Dresden který je precpany.

1 0
možnosti
JH

Přes Liberec na Berlín...? Kudy?

1 0
možnosti
JB

Tak mezi terminály hodinu, pak další hodinu z terminálu do centra měst a k tomu pak ještě cesta nádraží domov - celkově mi to vychází alespoň na 3 hodiny. To je v podstatě k ničemu - autem od-do je to opět rychlejší.

0 0
možnosti

Je to samozřejmě plánované tak, aby vlaky pokud možno propojovaly centra měst.

0 0
možnosti
AK

Tak až to postaví bude se psát jaký rok?Asi tak rok 2050,tak to už mne kosti nebudou bolet.

0 0
možnosti
AF

A64l45e57š 88F29r29ý30b79a

25. 1. 2022 23:02

"První část z Poříčan do pražských Běchovic by měla být dokončená v roce 2030"

To vypadá, že trasa by tam byla na současném, vlastně novém, rychlostním koridoru do 160. Jinudy to dobře nejde.

Tam v Úvalech byla kdysi rychlost snad 90. Teď se podařilo zvýšit ji z 95 na 100. Je to ve vesnici, do zatáčky a na viaduktu.

A kolik že píšou, 200 až 320?

0 0
možnosti
KJ
AF

A69l67e31š 64F27r45ý20b28a

25. 1. 2022 22:33

Nehvizdy, Světlá nad Sázavou a Jihlava. Nějak tam vypadl Větrný Jeníkov.

1 0
možnosti
Foto

Fakt bych se toho chtěl dožít, ale je mi 35, tak už se toho asi nedožiju.

3 1
možnosti
RJ

Ono by stačilo přidat dvě koleje v úseku Praha - Kolín. Aby jste mohli jet plynule 160 a ne čekat až projede žloutenka.

1 0
možnosti
MG

M26i95r24e92k 71G83a18j12e96r

25. 1. 2022 21:55

Stačilo by to teď, ale při rychlosti, jakou se projektuje a staví, je nutné stavět to, co bude potřeba za 20 let.

2 0
možnosti