- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nyni tu o Budulinkovi
Kdo by to platil, ODS prece nemini vybirat dane a s Babisem snizili dan o 25 % na rovnou dan 15 % pro vsechny.
Eu nas nebude vecen platit, uz nyni je Praha a okoli bohatsi nez mnoho mist v Nemecku i Italii a oni take plati vice, nez dostanou
Jestli to někdy dostaví, tak Čína tou dobou uz bude používat teleporty.
To stejné nezrealizují, již neumíme nic.
Spojení Berlín Vídeň bylo postaveno za chvíli, Árijci měli nápad to vzít přes Prahu- než by dostali povolení, trať je již hotová a my zas máme smulu.
Cena bude několikanásobně vyšší než ve Švýcarsku, po dokončení stejně vše bude jako vždy nekvalitní a nebude fungovat. Doba i rozpočet budou 3x prodloužený.
Spojení Berlín - Vídeň zdaleka ještě není, ač se na tom pracuje už asi půl století.
Akorát jsem nepochopil proč se staví rychlotrat do malého městečka jako je Ústí nad Labem a velkoměsta jako Plzeň a Liberec jsou vynechana. Přes Plzeň by pokračovala na Mnichov a přes Liberce na Berlín. Místo toho to táhnou přes Ústí na Dresden který je precpany.
Tak mezi terminály hodinu, pak další hodinu z terminálu do centra měst a k tomu pak ještě cesta nádraží domov - celkově mi to vychází alespoň na 3 hodiny. To je v podstatě k ničemu - autem od-do je to opět rychlejší.
Je to samozřejmě plánované tak, aby vlaky pokud možno propojovaly centra měst.
Tak až to postaví bude se psát jaký rok?Asi tak rok 2050,tak to už mne kosti nebudou bolet.
"První část z Poříčan do pražských Běchovic by měla být dokončená v roce 2030"
To vypadá, že trasa by tam byla na současném, vlastně novém, rychlostním koridoru do 160. Jinudy to dobře nejde.
Tam v Úvalech byla kdysi rychlost snad 90. Teď se podařilo zvýšit ji z 95 na 100. Je to ve vesnici, do zatáčky a na viaduktu.
A kolik že píšou, 200 až 320?
Nehvizdy, Světlá nad Sázavou a Jihlava. Nějak tam vypadl Větrný Jeníkov.
Fakt bych se toho chtěl dožít, ale je mi 35, tak už se toho asi nedožiju.
Ono by stačilo přidat dvě koleje v úseku Praha - Kolín. Aby jste mohli jet plynule 160 a ne čekat až projede žloutenka.
Stačilo by to teď, ale při rychlosti, jakou se projektuje a staví, je nutné stavět to, co bude potřeba za 20 let.