Diskuze
Rychlovlaky z Prahy do Drážďan hned tak nepojedou, Česko plán brzdí
Děkujeme za pochopení.
J37a59n 51D85v47o42ř45á13k
Sudop se ve své námitce snažil napadnout, že SŽDC stanovila hodnotu zakázky příliš nízko, sám přitom nabídl o více než pětinu nižší cenu.
Bože to jde? Tím se někdo zabývá? Chápu, že veřejné zakázky u nás jsou problematické, ale toto je zase druhý extrém...
M81i65r34o37s72l83a71v 85Z86i82k29m32u84n82d
Projektování asi zabere nejméně času, mnohem více času se stráví dohadováním o výkupu pozemků - všichni chtějí VRT, ale nikdo nechce prodat pozemek nebo chce více než může stát zaplatit ... Mně ovšem chybí spojení na VRT z letiště Ruzyně ...
J65a75n 29K18l90e46i79c46h
Proč VRT do Drážďan? Ať nejdříve postaví vysokorychlostní tratě v Česku. Nikdo nebude jezdit do Prahy lokálkou několik hodin, aby se potom rychle dostal do Drážďan :-).
R24a71d10e88k 41J11a65n56a20t50a
Zkuste se podívat na mapu (nebo si alespoň pusťte video v článku). VRT do Drážďan vede asi ze 75% po českém území a výrazně zkrátí dobu jízdy do Ústí nad Labem a jeho okolí.
O79n74d94r22a 75P30a37ř33í30z36e11k
Tady je vidět, že už je dlouho po Sametové revoluci a lidé na určitých místech hřeší na konexe, závazky, držhubný a silné lokty. Fuj tajxl...
M16a74r14e73k 68H29r71u22b36y
Na tom je krasne videt, jak moc se sliby politiku resi od praxe uradu. Otazkou je, jestli s tim politici vubec muzou neco delat, nebo jestli mdiky sluzebnimu zakonu ame urady nezavisle uz uplne na cemkoli.
Prani danoveho poplatnika jako obvykle nehraje roli vubec zadnou.
J22a34n 57K45r51i61e36g82l51e70r
Nemam rad Trumpa, ale tady bych ocenil jeho zpusob... davam vam prezidentskym prikazem mesic na to, abyste prisli s navrhem a rok na zahajeni stavby (vykupu pozemku)
R30u40d71o77l52f 20R87u52b10e98š
Třeba se ještě dočkáme doby, kdy se bude jezdit z Drážďan do Vídně rychleji přes Polsko a Bratislavu
T44o17m96á94š 25K72r80á93l
Titulek je dost zavadejici, jinak je to docela smutne cteni a sani ze statniho cecku. Nikdy jsem nechapal, jak muze existovat firma(y) zavisla jen na statnich zakazkach. Takova firma by dle meho nikdy nemela mit ani moznost ziskat statni zakazku. V tomto pripade je podle me lepsi, aby si podobne projektove dokumentace resil stat sam. Ani si nechci predstavovat kolika "tretim stranam" odchazeji vsimne provize....
R43a83d37e54k 26J59a70n23a92t53a
"V tomto pripade je podle me lepsi, aby si podobne projektove dokumentace resil stat sam."
Jenže stát si svým systémem směšných tabulkových platů sám sobě zakazuje zaměstnávat odborníky. Pro stát tak pracuje buď looser, nebo někdo, kdo si u toho "přivydělá" bokem. Takže když je na ministerstvu potřeba nějaká odborná činnost, ať už vyvinout SW systém nebo složitější právní analýza, je nutné najmout externí firmu.
P80a58v15e70l 43K95u61n63c
" a na ministerstvu dopravy vzniká další komise, která má jejich přípravu urychlit. "
Vždy, když rady nevíš si, vytvoř na to komisi.
L75i71b23o55r 54J18a14n10e43č64e40k
Zajibalo by me, zda nekdy nejaka komize necemu pomohla. Vetsinou je to jen o tom, jak vykazat praci ale nic neudelat.
M77i88r36o95s87l50a96v 93V37o81l85e15k
Článek je psaný hodně jednostranně. Pan Šlégr (odešel z MD) spoluzaložil firmu CEDOP, která se snaží získat nějaké projektové zakázky na dráze. Zde se spojila s firmou Egis. Když mu zakázka není přidělena, dělá obstrukce. Situace už zachází tak daleko, že podává odvolání poslední den lhůty kvůli formálním drobnostem. Tím dochází k zastavování a prodlužování projektové přípravy. Navíc je napojen na redaktora p. Sůru, který píše tyto účelové články s bulvárními nadpisy. Projektové přípravy brzdí spíše CEDOP než Česko, a to kvůli malichernostem.
J36i84ř66í 47H73o73v10o43r61k91a
Když nad tím uvažuji, tak pokud vítězem měla být Egis, tak nějak Váš koment považuji totálně mimo. A přijde mi absurdní, že by Egis měla prohrát se SUDOPEM. Stačí si porovna, kolik postavených VRT vyprojektoval Egis a kolik SUDOP.
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost
Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Brambory meziročně podražily skoro o polovinu. Klesá zájem o ty ve slupce
Dozvuky pandemie i mrazy, které poškodily úrodu, mohou za vyšší ceny brambor, se kterými se v...
Přes klimatickou nouzi banky dál financují fosilní projekty, zjistil průzkum
Od uzavření Pařížské dohody poskytly banky „fosilním hráčům“ v přepočtu téměř 161 bilionů korun....
Burger King chce mít v Česku více provozoven. Letos jich otevře deset
Expanze amerického řetězce Burger King na českém trhu se přibrzdila v důsledku pandemie. Mezi lety...
PPF vykázala mimořádný zisk. Míří na Západ, z Air Bank chce mít jedničku
Skupina PPF má za sebou jeden z nejlepších finančních výsledků ve své historii. Rok 2023 uzavřela s...