Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Chaosu na železnici má bránit koordinátor výluk. Získá nové pravomoci

Už dva roky rozkopaný čtrnáctikilometrový úsek mezi Poříčany a Velimí na trase mezi Prahou a Kolínem má jedinou dostatečně kapacitní alternativní objízdnou trasu v podobě severněji umístěné tratě přes Poděbrady, Nymburk a Čelákovice. Ta je ale v současnosti mezi Čelákovicemi a Prahou rovněž rozkopaná. Efektivní odklon není možný ani přes Sadskou, protože lokálka mezi Nymburkem a Poříčany je jen jednokolejná. To je jedna z celé řady výtek, kterou k plánování výluk na Správě železnic mají dopravci. Ty má nově řešit koordinátor výluk.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J60o27s55e86f 47V30a31l22a

22. 9. 2022 16:32

v nejblizsi dobe ustanou vyluky jenom diky tomu, ze na stavebni prace nebudou penize

0 0
možnosti

Ale přibudou mimořídné výluky díky zanedbané údržbě. Co vím tak správy na letošek dostaly o 40% méně financí na údržbu tratí a do budoucna to bude stejné. takže stav tratí se pomalu zlepšoval a teď to půjde zase do háje a budou se flikovat jen havarijní stavy.

0 0
možnosti

A co tam těch 24 lidí dělá, to nikoho nezajímá?;-O;-€

Stačí 4 (kvůli zastupitelnosti) dobře pracující lidé!

To není žádná věda.

1 0
možnosti

Pokud je na hlavním koridoru v provozu jen jedna kolej, viz Brandýs nad Orlicí - Ústí nad Orlicí, tak má nákladní doprava jezdit v noci ane se motat v největších špičkách mezi všemi těmi rychlíky, jako to je teď.

2 0
možnosti

Těch výluk už je absolutně moc a doprava prostě kolabuje. Místo aby se postavili nové tratě, taky ty stávající se furt předělávají. Jenom Brno-Blansko se dělalo komplet v roce 1997, teď znova a to tam bylo i mraky výluk mezi roky 2008-2021, takže ta trať posledních 10let je spíš mimo provoz než v provozu. Asi nejhorší je, že to trvá neskutečně dlouho, všechno na roky a opravených pár km. Ředitel SŽDC by měl dostal padáka a to né zlatého, ale na hodinu bez náhrady za neplnění pracovních povinností a všichni jeho náměstci také....Rv

2 0
možnosti

Bydlím na té trati z Poříčan do Nymburka a letos už mi došla trpělivost a budu si dělat řidičák, takhle se cestovat nedá. 5 let v kuse tu máme náhradní autobusy a správa železnic je jenom banda lhářů a mlžičů co neumí dát jasnou odpověď, jsem platicí zákazník a CHI vědět co přesně na těch tratích dělaj, ne že odpověděj "modernizace trati", to už jim nežeru a odmítam to dál platit. Nemam rád auta a řídit se mi nechce, ale takhle to už dál nejde, nemůžu už dál tolerovat že cesta do Kolína 30 km může trvat třeba 2 hodiny, dyť tam za tu dobu skoro dojdu pěšky. Kdykoliv jedu kamkoliv v posledních 5 letech, tak je problém. Jsem toho názoru že je třeba veškerej management správy železnic ma hodinu vyhodit a nejvyšší bossové by měli nést zodpovědnost, protože jejich neschopnost snižuje hdp celýho státu. Asi by to měli fakt zprivatizovat uplně. Od doby co rozdělili ČD a SŽ vlaky prostě nefungujou, nedá se tim cestovat, jedině vyšším vlakem co má všude přednost, ale i ten může mít 300 hodin zpoždění protože lemplové ze SŽ dělaj jednu směnu na páteřní trati, to člověk nepochopí. Už mi s nima fakt došla trpělivost a nebudu se jich už zastávat, tohle jsem nezažil nikde, ani v Polsku, ani v Pobaltí, všude ty vlaky fungujou a jezděj podle jízdního řádu, máme teď asi mejmíň spolehlivý vlaky z celý evropy.

9 0
možnosti

Zbytecna funkce podle me. Myslim, ze od toho je tu hlavne gen. reditel pan Svoboda jakozto nejvyse postaveny clovek na Sprave zeleznic - ten podle me za vyluky zodpovida nejvice, on preci sefuje organizaci, ktera je dela.

4 2
možnosti

To je jako byste chtěl od generálního ředitele aby měl na starosti všechny úseky ve velké firmě a přece má usekove manažery ...

1 3
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo

26. dubna 2024

Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku

26. dubna 2024  15:26

Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...

Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami

26. dubna 2024  13:38

Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!