Diskuze
Chybí tisíce řidičů kamionů. Přeprava zboží začíná mít zpoždění
Děkujeme za pochopení.
P50a83v44e79l 20C95h29a73l14o82u69p58k12a
Jezdím už 25 let a to, kam až toto povolání nechal stát, potažmo vláda zajít je naprosto katastrofální! Tato práce není pro každého, to si musíte uvědomit. Musíte ji mít rád, jinak to nejde dělat pořádně. A pro peníze už vůbec ne. Současná situace je jenom důsledek (ne)jednání a naprostého nezájmu příslušných úřadů. Min. 90% dopr.firem vědomě a záměrně okrádá stát na daních a odvodech za zaměstnance, okrádá nehorázně samotné řidiče, když zahr.diety vydává za plat, jinak ofiko platí tak 10.-12. tisíc hrubého na "pásku" atd. Platí se uplně běžně podle ujetých kilometrů, podle odjetých fúr, atp. A toto všechno je podle vyhlášky EU a AETRu přísně zakázáno pod pohrůžkou vysokých pokut, či odebrání licence. A vidíte, že by se někdo bál? Každý to ví, včetně vlády, ministerstev a příslušných finančních úřadů ale nic se roky a roky neděje!!! Tak se nedivte, že kluci utíkají do zahraničí, kde platí o něco lépe a nebo se na tu práci prostě vybodnou a jdou dělat něco jiného. A řešit to řidiči z východní Evropy? Hahaha, tak na to se fakt moc těším. To pak bude teprve sadomaso. Vím, o čem mluvím. Zažil jsem pár takových "experimentů" a firma pak málem zkrachovala. No nic. Kolegům přeji šťastnou cestu a hlavně kolama na zemi! Čau.
J73a30n 29Z84b47o18ř28i46l
Existuje ještě přepravy vlakem když chybí kapacita a jinak kdo z mladých kluků chce být dneska furt na cestách, nemít volný čas a ještě jako vstupní investici vysolit cca 50 tisíc ? Asi žádný ... a plat 45 tisíc - tomu se mi nechce ani věřit. A za tu ztrátu času to není moc peněz. Dostatečný příjem by to byl při 168 hodinách práce za měsíc , ale ne za 25 dnů mimo rodinu.
Z67d28e24n61e83k 69S42u52r58i37k
45 tisic mesicne..haha to jsem se zasmal. Ceske firmy neplati ridice od hodiny ale od km nebo fakturace. Ja jezdil na MKD pro Ceskou firmu 7 let a doufam,ze uz nikdy nebudu.
B65e63n 33P37a52v69k10a
Jsem se teda jako podíval na pracák, kolik je tam míst na řidiče kamionu. 1242!
J74a46r46o82s93l93a76v 54K48a22d19l97e45c
Peníze vzhledem k času a odpovědnosti žádné, tak čemu se divit. Navíc co inzerát, tak firma chce s praxí a veškerými doklady i digitální kartou řidiče - pomalu nejlépe i s vlastním vozem... Je třeba se vrátit k osvědčenému modelu výchovy vlastních zaměstnanců. Nikdo se nerodí, jak se říká s lopatou v ruce.
J97i92ř26í 16E82r65b30e28n
Jo, spoluviníkem je i fakt, že pomalu a jistě také odcházejí chlapi, kteří si řidičák udělali v rámci služby vlasti (rozuměj na vojně), přičemž důkladně poznali také technické zázemí a provedení auta.
Nováček z úspor není jen tak ochoten vypláznout pár desítek tisíc za to, že se naučí točit volantem a ani nebude vědět, jak vlastně vypadá motor...
M35a35r86t31i55n 55H14a94v77l45í77k
Že by se většina z nich vybodovala?
P59a83v71e70l 80H62o73l33u46b
Zlatá Lupo
Na aktualne.cz byl článek o chybějících tisících řidičů již v sobotu. Článek u vás s křížkem po funuse....
idnes.cz dělá vše, aby svůj servr zhnusila co nejvíc čtenářům....
V16í45t56e32k 54V23e38č71e46r27e54k
Nepřehánějte. Slovo "zhnusila" je na místě? Asi to není úplně nový problém, který vznikl včera, nemyslím, že by byl tak urgentní.
D48a80v48i20d 59V60a48c48e72k
No, já osobně slezl z kamionu před asi 4-mi lety, po najetých asi 2 milionech km. Důvod byly právě peníze neodpovídající času.
Je pravda, že celkový příjmy se pohybovaly v té době kolem cca 40 tisíc, ale má to pár háčků:
- mzda jako taková činila u mě 13 tisíc hrubého. Sice jsem nemarodil, ale kdyby ano, tak si to spočítejte, kolik bych mohl dostat.
-zbytek byly diety, což znamená, že pokud jsem trávil čas v zahraničí, kde je cca 35 až 45 EUR na 24 hodin a nechal tam povolené dva víkendy, tak to šlo. Pokud se mi mezi to dostalo víc ježdění po CZ, tak dieta v CZ je kolem 200,- Kč na 24 hodin, takže to pak šlo s platem rapidně dolů.
- dále se pochopitelně bral ohled na spotřebu, tedy 32 litrů na 100 s DAF XF 420. V českém provozu ji lze udržet velmi obtížně, stačí se nechat párkrát zpomalit a nebo kolona. Za nadspotřebu se krátily diety, někdy kolem 6000 měsíčně.
Pracovní doba většinou znamenala odjezd z domu k autu v neděli večer a návrat domů v pátek další týden, pak volno včetně pondělí,pak krátkej tejden od úterý do soboty a tak dál .
Tyto podmínky ještě zdaleka nejsou špatné, kluci na vnitru jezdili s podobnou časovou náročností, ale tak za 20 tisíc měsíčně. Sem tam se možná dostali v týdnu na noc domů, ale to spíš náhodou. Existuje i jiný systém odměňování, poměrně často se praktikuje nějaká částka za ujetý km, plus základ. Není to sice legální, ale dělá se to, hlavně u firem kde se to vyplatí, protože se hodně nakládá a čeká a legální diety by vyšly draho na prodané km.
Problém řidičů MKD není nebezpečí na silnici, to je pověra, ani práce jako taková, je to celkem jednoduchá záležitost. Problém je nedostatek času na rodinu, koníčky a podobně. A hlavně naprosto nevyhovující poměr času stráveného v práci a výsledného příjmu. Dělali jsme si srandu, že kdyby uklízečku nechali v práci tak dlouho jako kamioňáka, přinese si domů víc peněz než on - řidič MKD se dostane domů tak na dva celé víkendy v měsíci, zřídka na tři, zbytek je mimo bydliště.
J18i42ř82í 21D88v78o63ř76á41k
Řidíčský průkaz C+ E , plus profesní průkaz minimálně 50 000 kč.Pak může 18 .ti letý kluk může sednout za volant.Í
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Plán na města bez zavíraček naráží. Místní ani policie nechtějí žít nonstop
Rostoucí náklady, obavy o bezpečnost a stížnosti na hluk dusí po setmění ekonomiky od Londýna po...
Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci
Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...
Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík
Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!