- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souběh tratí kopírující řeky, jsou k vidění na mnoha místech i v Německu, pokud umíte používat Google, najeďte si nad Mohan a nebo Rýn... tam jsou souběžné tratě mnohem delší... Ale co, hlavně že to pisálek nadatloval do článku,...
KDO je ten dopravní EXPERT pan Žák...
Je to bývalý předseda Dozorčí radyČeských drah.Ten který chtěl zatočit s astronomickými platy manažerů ČD,ale nezatočil.Sám by ho totiž neměl.
Bože, to je zase blábol!! Tak za prvé, trať není sice koridorová, ale je zařazena do evropské sítě TEN-T. Za druhé, odklání tím nákladní dopravu z pražského uzlu. Za třetí, koridor je rekonstruován na "české vysokorychlostní" parametry, tj. 160 km/h - do toho když se začne míchat pomalá nákladní doprava, je zaděláno na provozní problémy. A za čtvrté - "každé 2 minuty vlak", to snad nemůžete myslet vážně. I ty nejzatíženější německé(!) magistrály směrem na jih zvládají nějakých 150-180 vlaků za 24 hodin v každém směru, a už toto jsou čísla, nad kterými i odborník žasne..... Dvouminutový odstup je prostě reálně nezvládnutelný.
Ty newvěřímš informacím uváděným profesionálním pisálky z NEJlepčího zpravodajskéhos erveru v ČR Člověče, ty asi budeš používat vlastní rozum
Protože tenhle by si zasloužil kuli jak vyšitou. Redaktorovi týden o chlebu a vodě a poradce kopnout do zadku.
Vidím to jako další tunel Modroptáků a jejich análních speleologů
Jel jsem z Praky do Brna cesta suprová,rychlá,ale jen po Choceň.Dál do Ústí nad Orlicí je to hopsanda,jako kdybych nasedl v Kolíně a je přes Havl.Brod.Tam směřujte prostředky ať je ten první koridor kompletní.
S opravoupravobřežní labské tratě souhlas pro odlehčení Praze,větší význam to mít nebude,možná dobře schované dotace zEU,budou-li.
Kdo to psal? Automobilová lobby?
za to ti dávám kouli jako Brno!
Koridor sice vede hned vedle, ale jenom kousek - a hlavně - úplně jinam!!!
Podle stejné logiky je naprostým mrháním stamilióny rekonstrukce trati z Prahy do Českých Budějovic, protože v úseku od nádraží Holešovice až do Vršovic jezdí vlaky po stejných kolejích jako do Pardubic a vzdálenost mezi tratěmi je v tomto úseku dokonce 0 metrů.
Trať z Ústí nad Labem do Kolína přes Mělník, Starou Boleslav a Lysou nad Labem zkrátí tuto trasu o více než 50 kilometrů. Navíc se vyhne ucpané Praze
Vytížené tratě mají (na Západě) běžně 4 koleje. My takové nemáme, tak máme v tomto prioritním směru holt dvě tratě podél sebe.
A existují i kapacitní tratě čístě nákladní dopravu. Např. v USA, ale i Holandsku: http://www.bueker.net/trainspotting/map.php?file=maps/benelux/benelux.gif
SŽDC vyhazovala v minulých letech strašné prachy zcela zbytečně (rekonstrukce Budějovice-Velenice , Zábřeh-Šumperk , zab. zař v okolí Poličky )
Tato trasa je však super potřebná. A jen hlupák-podnikatel by se nesnažil rekonstruovat a udržovat v TOP stavu něco , co mu vydělává obrovské prachy