- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co Praha 6 zaplatila tuto studii a zaplatí zvýšené náklady? Ne ne Praha si najde další a další argumenty proč nestavět a proč chce ještě víc aut na evropské.
Nejen aut, teď se pro zrychlení dopravy uvažuje i o trolejbusu
Co říct na to, že na stanici metra Nádraží Veleslavín je ohromný bilboard "Již brzy vlakem na letiště." Správa železnic, Letiště Praha a dopravní podnik asi neví co s penězi. Takhle si dělat z veřejnosti šoufky!
Není žalostná, autobusy to zvládají, ale mohla by být lepší.
Nebylo by jednodušší na letišti rovnou pronajímat beer biky?
Přitom nejlevnější a nejsnadnější varianta je odbočka metra ve stanici Veleslavín na letiště. Takto to běžně řeší v zahraničí, že se metro na periferii větví.
Železnice do Kladna pak může být řešena nezávisle na letišti.
Na metro je tam nedostatečná frekvence cestujících.
Investiční náklady jsou jedna věc, provozní náklady jsou věc druhá. Navíc příměstský vlak bude rychlejší než metro.
Už se to napsalo snad stokrát. Ale opakování je matka moudrosti.
Stejně se na Praze 6 zase najde nějaký spolek místních kverulantů, který bude blokovat cokoliv...
Tak jak to vidím já, tak ten tunel na letiště už existuje Taxikáři to úspěšně blokují léta, myšlenkový trust ODS tomu pomohl chalupoidou ( Bém a Chalupa v hlavní roli), občané Střešovic svými požadavky atd. Jediní kdo z toho zatím profitují jsou dročkaři, projektanti a znalci Přičemž jedině správné řešení známé celosvětově je dovést na letiště VRT ( tedy pokud nechceme mít Havlák jen jako druhořadé letiště), metro (či jinou velkokapacitní MHD) a doplňkově nechat taxi. Dopravu ze severozápadu řešit separátně ( a i třeba ze Smíchova).
Pane Bábku a co takhle nějaký argument k tomu mínusu
vizualizace umíme to ano a tím to asi konči.... nikdo z nás co tento článek čteme se zmiňované trasy nedožije a pokud ano, bude mu to už jedno....
Ti mladí kteří sedí v té redakci nebo doma tyto články kopírují od jinud. Mnohdy s mnoha chybami.
Naposledy předklad z angličtiny kde australský rakušan zemřel a jeho firma vyrabels v Austrálii značkové lyže.
To je stejně úžasné, jak jedna skupina podnikatelů (taxikářů) může dlouhodobě blokovat takto strategický projekt.