- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pred 2 mesici letel syn coby trener s velkou vypravou sportovcu do Izraele. Prestupovali v HongKongu na letadlo El Al, kde meli mit na prestup 2 1/2 hodiny. Jejich letadlo z Australie ale melo pul hodiny zpozdejni a protoze El Al vyzaduje delsi dobu pred odletem na prisnejsi osobni prohlidky a kontrolu zavazadel, jen cast kufru mohla byt nalozena a priletela se sportovci. Alespon 60 z nich zadna zavazadla nedostalo. Navic nekolik hodin na to zacinal sabes a to znamenalo, ze dalsi spojeni El Al z Hong Kongu prileti az za 48 hodin.
Syn je zvykly cestovat s nejakym nahradnim oblecenim v prirucnim zavazadle plus omezenym mnozstvim toaletnich potreb, takze aspon mel do ceho se prevleknout, ale nekteri jeho sverenci na tom byli hur. Vedeni tymu jim dalo podle potreby nahradni trika z tymove uniformy a vsichni zpozdenim zavazadel postizeni dostali nejake ty sekely aby si dokoupili par veci. Nastesti byli ubytovani v hotelu primo nad obchodnim strediskem, kde par obchodu melo otevreno behem sabesu!
Vedeni vypravy pak dostalo nahradu od aerolinky a z tymove cestovni pojistky.
Cestovat přes Izrael nemůže normální člověk....
Chce to změná jména společnosti: Travel ser více.
Travel Service očividně maximalizuje zisk na úkor cestujících a kvality služeb, to je evidentně u nich na posledním místě.
Pochopím, že se kufry zpozdí u cesty, kde je více přestupů, z USA se mi to stalo 2x.
Ale v případě charteru to je jedině a pouze šlendrián.
Řešení? Nelétat s nimi.
V tomto případě to spíše vypadá, že zavazadla nebyla naložena z důvodu překročení max. vzletové hmotnosti. Co však bylo místo zavazadel přepravováno bůh ví.
Travel Service je nejhorší společnost se kterou jsem kdy letěl a to už jsem letět s kde kým.
Řeknu to asi tak - Trouble Service pravděpodobně využil nosnost letadla pro jiné účely, než pro zavazadla svých cestujících.
Přesně to mě jako první napadlo, když jsem ten článek četl. Copak asi tak lukrativního z těch Kanárů vezli? :-)
A zrovna oni, u kterých je normální limit jen 15 kg místo 20 kg. Zajímavé je, že tam ty lidi dovezli i s kufry (které mohly být ještě o nějaký ten řízek a paštiku těžší) a zpátky už se to najednou nevejde?
Vtipné je, že SmradWings má snížený limit 1x15 kg na osobu, zatímco většina klasických dopravců má 1x23kg. A SmradWings se již nějakou dobu ohrazuje, aby byl označován jako lowcosty. A má pravdu, alespoň co se týče cen letenek.
Ja uz cekam v Chicagu na kufr z Air Berlin uz 10 dni! Ten prvni se ukazal po 4 dnech. Air Berlin no more!
Hladolet Travel teď létá i bez zavazadel cestujících.
Tak pořád lepší čekat na kufry cestou z dovolené, než cestou na dovolenou.
Na odškodnění sice nemají nárok dle přepravní smlouvy, ale otázka je, zda by nemohli vymáhat soudní cestou nemajetkovou újmu ... lze-li po cestovce - ta v tomto případě za nic nemůže - vymáhat slevu (odškodně) za "zkaženou dovolenou", tak proč totéž nevymáhat na dopravci ... Přetížení letadla je docela zvláštní důvod, čím by bylo letadlo přetíženo ? Každý cestující má "volná" kila, za nadváhu si nechá dopravce zaplatit. Nebo té nadváhy bylo tolik ? Pak by měla být vyřazena zavazadla nadváhu a ponechána limitní.
Proč dopravce neposlal pro zbylá zavazadla jiné letadlo ? Za 3 dny nebude letadlo přetíženo. Dopravce ušetřil a o tento "zisk" by se měl spravedlivě rozdělit s poškozenými.
Vymáhat lez vše, otázka na kolik úspěšně.
̈Proti ̈zpoždění letu se lze pojistit stejně tak jako na zpoždění zavazadel.