- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
On bude taky problém v tom, že 80% řidičů neumí na kruháčích jezdit. Pokud někdo přijíždí ke kruhovému objezdu, na kterém není široko daleko jediné auto a on zastaví, pak je to špatně. Pokud vidí, že by se tam mohl vejít a stejně čeká, až bude mít na objezdu místa, že by se tam vešel kamion, taky je to špatně. Osobně jsem byl v Tunisku a jak tam se jezdí na kruhových objezdech jsem nechápal. Ze všech stran auta a ani jeden nájezd se neucpal. Nerozumím tomu, že tam nevznikaly nehody, ale bude to tím, že Tunisané prostě umí kruháčema jezdit. Pozval bych je sem a posadil okolo české řidiče, ať to okoukají
Možná by taky stálo za to, být k sobě trochu víc ohleduplní a pouštět se.
Město se snaží podřídit názorům občanů, odborníci? Kdo má vlastně rozuhodující slovo, občané nebo odborníci? Jsme v demokratickém státě, takže odborníci nemají do toho co mluvit, stačí rozhpodnout referendem. To bude totiž to, co potřebují lidé a ne odborníci.
Sice je zklidňování dopravy dnes strašná móda, ale mě řidiči, kteří jedou půl hodiny něco, co by se při rozumném řešení jelo 5 minut, klidní nepřijdou...
Jo a udělejte tam pár retardérů a cyklopruh!
No, a teď nám vyrobí podobnou soustavu i u druhé průmyslové zóny (Jih). Jeden přímo u zóny, další u Sconta a další teď postaví u pumpy ČSAD. Výplod chorého mozku. Pan dopravní inženýr asi nemá řidičák, o rozumu nemluvě. A stejně tak tady chybí napojení na rychlostku do Turnova. A že kdyby se chtělo, tak by to určitě šlo. Město dělá všechno proto, aby jsme stáli ve městě, popojížděli, čoudily, a nikam se nedostali. MHD je hrozně špatně koordinovaná, o ceně nemluvě. I do divadla se vyplatí jet autem, stačí když jedou 2, a je to levnější a pohodlnější než MHD. Nevím, kdo v Liberci vymýšlí dopravní strategii, umístění a seřízení semaforů, lamp, sloupů k tramvajím apod, ale určitě to je někdo, kdo si léčí nějaký komplex, případně to nemá v hlavě v pořádku, protože se tu nedá jezdit autem, chodit pěšky, a na kole taky nic moc, což je kapitola sama pro sebe, s nesmyslnými pruhy pro cyklisty. S tím související zimní údržba je taky žalostná, ale to je důsledek těch nesmyslů. Pokud je to nějaký úředník, nezbývá než říci, neděkujeme, a vašich služeb již netřeba. Zdravý selský rozum by neškodil.
Může za to Kittnerovo Město? Pokud se podíváme na mapku ( http://www.mapy.cz/#!x=15.035719&y=50.775349&z=19 ) je zřejmé, že nájezd na R35 do Globusu je technicky proveditelný. Ostatně zmíněných 12-15 mega nestával v nedávné minulosti ani obyčejný kruháč. Otázkou je, kde bylo vedení města a dopravní odPorníci, když se před výstavbou sněhuláků a mostu pod tratí k průmyslové zóně simulovalo, co to s dopravou udělá. Kdo tehdy selhal, ptá se oVčan řidič stojící v dlouhé koloně?
No jestli je pravda co jsem slyšel, tak celý problém vznikl tehdy, když při projekci celého tohoto snu šíleného stavitele kruhových objezdů nezbyly peníze na odpovídající simulaci zatížení založenou na reálných číslech. Výsledek si bohužel odstojíme všichni v kolonách. Škoda, že se architekt nenechal inspirovat soustavou kruhových objezdů v GB a místo nizkokapacitních spojnic obou krajních kruhových objezdů (neboli dle článku tělo sněhuláka) neudělal uprostřed opět regulérní kruhový objezd, ovšem ve stylu soukolí - tj. s opačným směrem otáčení. To by bylo teprv divadlo! :-)
Před vánoci jsem tam jel busem, řekl sem řidiči že mám průjem at me vypustí. Propustil mě 200 metrů před prvním kruháčem u totálu. Jel jsem od pavlovic 14kou. Do globusu sem šel pěšky. Nakupoval sem, znáte takové čumendo. Za dvě hodiny sem vyšel z globusu a jdu pěšky zpátky a ten autobus se ještě nedosoukal ke globusu. Chybělo mu asi 50 metrů Nechápu ty lidi v tom buse, jak se jim to mohlo vyplatit. Důchodci at sedí,tojo. Sice byl sníh, ale 20 minut pěšky nebolí. Ten pocit, ze oni tam jeste ani nedojeli, pritom je to takovej kousek. Vedle silnice chodník
ještě tu o Červené karkulce, prosím...