Diskuze

Pražské tramvaje dostanou dřevěné sedačky, autobusy koženkové

Pražský Dopravní podnik se rozhodl pro změnu vybavení ve svých dopravních prostředcích. V tramvajích vymění všechna sedadla za dřevěná a v autobusech za koženková. Důvodem je především hygiena, na kterou si cestující často stěžují. Dřevo a koženka se totiž udržují lépe než textilní povrch.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Mluvi tu vsichni o tech bakelitovych sedackach z T3? Porad si nemohu vybavit nejake plastove...

0 0
možnosti
JD

Dřevěné sedačky v autobusech jsou holý nesmysl a z ankety je to také jasně vyplynulo. Bus sebou škube mnohem víc než tramvaj, a to do všech směrů.

Nestojí to ani za ten pokus.

2 0
možnosti
JL

J47a96n 57L57i78b57i66c79h

9. 5. 2013 22:20

Ty dřevěnné jsou hotová tortura na záda, po půlhodině sedění máte záda jak z prkna. Nejlepší sezení mají bezkonkurenčně plastové sedačky ze starých tramvají, navíc jsou omyvatelné a v zimě i hezky vytápěné. Čalounění díky bezdomovcům, feťákům a alkoholikům a špinavým cestujícím často bez zaplaceného jízdného vypadají jako ze smetiště.

3 0
možnosti
MR

no, kdyby jen diky nim, ale taky diky mazacum koleji z DP, stavebnim delnikum, atp...

Kdyz jsem takhle videl zamestnance DP s kyblem oleje, hned jsem si rikal, ze to uz je vlastne jedno, neni to jen pro cestujici, ale i pro pracovniky vsech profesi, aby usetrili naklady, ...

Ono to auto, je nekdy i lepsi volba nez MHD...

0 0
možnosti

a proč tam nedají ty plastové, co byly v těch starších tramvají? ty jsou docela ergonomický, hezký a  na údržbu vůbec asi nejlepší.. a určitě levnější a hlavně odolnější...

6 1
možnosti
JD

Vidím dvě hlavní nevýhody související s nárůstem cestujících v "každém směru". Jsou dost nízké, nic moc pro dnes průměrnou postavu. A cestující s podstatně tlustším zadkem než bylo běžne před půlstoletím mají trochu problém.

1 1
možnosti
MB

Já bych sedačky úplně zrušil, to se ušetří nejvíce.;-D

1 0
možnosti
TK

Zlatý Ruský metro a jeho sedačky.Jednoduchý, praktický a pohodlný...Dneska sedí lidi bokem,protože nemají kam dát nohy.O špíně na dnešních sedačkách ani raději nemluvím...

2 0
možnosti
FL

Říkal jsem že to je hloupost ty látkové už když to před lety začali vyrábět.

5 0
možnosti
MR

Ona to hloupost neni, jen jaksi v kulturnejsich mestech, se o cistotu staraji a nepousti do vozu kdekoho...

U nas tim jezdi i pracovnici DP v monterkach, naradim, dokonce i vyhybkari s olejem...

0 0
možnosti
NO

jen prazske tramvaje vam nabidnou jizdu na ledu po cely rok ;-DEUR^

3 0
možnosti
LF

Bez sedaček! Kdo si chce sednout, ať si s sebou vezme skládací židli...;-)

2 0
možnosti
TK

No hlavně by někdo měl zjistit, kdo prosadil ty látkové sedačky - stojí dvojnásobek, takže jestli si přeložím ty údaje v článku, tak mi vychází, že jsme zaplatili za ty látkové sedačky zhruba 150 milionů navíc, plus určitě údržba, která u těch dřevěných bude výrazně levnější. A teď je za dalších 150 vyměňují.

Jinak je fakt, že na těch dřevěných se klouže a nejsou tak pohodlné, a určitě by je šlo udělat lépe (stačilo by na podsedák dát pár "žbrdlin", nebo ji vytvarovat trochu do vajíčka, viz ty prastaré plastové). Ale furt je to lepší, než ty smradlavé, občas pochc... a od žvejky ulepené přeražené látkové

5 0
možnosti