- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hmm, zajimave. +- 330km rychlotrate za 55mld? To mi vychazi na trasu Praha - Brno, cca 200km za 33mld ... a muzeme byt za 44 minut v Praze/Brne.. Kampak u nas jen ty prachy jdou, kdyz za tu cenu nepostavime ani jeden tunel Blanka?
Kdyby v tom článku (chce se spíš napsat journalistickém veledíle) byla uvedena délka trati a počet stanic, asi by většina příspěvků vypadala jinak....
Tak naše minulé vlády nestavěly, pouze škrtaly, rušily, odkládaly. A pokud se stavěly koridory, byly dvakrát tak předraženy. V podstatě koridor Praha - Ostrava, kde šlo jen o to natáhnout nové trační vedení a dát nové koleje, byl pro tento stát nekonečný Marathon, s tím že stále není okolo Chocně dokončený. Tedy šlo o trať ve staré stopě
To by udělali Číňané asi tak za dva měsíce.
Právě že při stavbě ve staré stopě máte řádově víc problémů kvůli tomu, že nesmíte udělat totální výluku. Při stavbě na zelené louce, či spíše v kamenité poušti, to jde podstatně rychleji - pokud nemusíte kličkovat hustě obydlenou krajinou.
Co na to ČR jako rozvinutá země?
No jo, ale Marocane se AB zbavili uz pred lety, my ho tady mame porad ...
My v máme 4 km tunel .to bylo slávy, že ještě za 30 let se na to bude hrdě vzpomínat ......
A u nás se z vlaku kálí na koleje Snad tu Afriku někdy doženeme...
a přitom nám fouká studený vítr do zadnice.
Hlavně super že na trase Praha - Brno a Praha - Ostrava se může jet max 160
Možná je to tím, že my jsme mnohem menší země a kdyby se projektovaly oblouky tratí pro rychlost 320, tak by se možná dostaly mimo naše hranice.
Tj. o něco víc, než kolik stál tunel Blanka.
Ale je fakt, že v Maroku nemají ODS.
Přesně tak. Teď je to mnohem lepší. Za pět let dopravy pod ANO se nepostavilo vůbec nic.. alespoň jsme ušetřili a můžeme se chlubit za hospodářského růstu menšími schodky.