Diskuze

Vlaky RegioJet loni prodělaly 36 milionů, třikrát víc než předloni

RegioJet podnikatele Radima Jančury loni na železnici prohloubil ztrátu. Meziročně narostla třikrát – z 13,3 milionů na 35,8 milionu korun. Podle firmy je to dáno i investicemi do nové linky a nákupu vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZN

Jančura je ve ztrátě protože si nemůže sáhnout do státního, kdykoliv se něco nepodaří. Za to ČD tam je úplně jedno jestli tam pošlete milony nebo miliardy, tam se stejně všechno rozkrade...

1 9
možnosti
MV

M10i50l59a73n 10V89o95l67e63k

10. 9. 2018 19:23

Kdo v těch cifrách vidí příslib pro rentabilitu VRT (stovky miliard nákladů)?

0 5
možnosti
RJ

Článek s tématem VRT vůbec nesouvisí.

3 0
možnosti
AS

Podnikatel v dopravě Radim Jančura před lety výhodně získal korunové dluhopisy vlastní firmy v hodnotě 900 milionů korun. Díky chytré transakci s dvanáctiprocentním úrokem firma vykazuje nižší zisk a platí menší daně, tvrdí advokát Aleš Rozehnal

Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/jancura-operace-s-dluhopisy-dp7-/eko-doprava.aspx?c=A170418_131331_eko-doprava_fih

4 0
možnosti
Foto

Ten vypravěč Jančura vykládal někdy ve 2012, že do dvou let skončí pendolina.;-D To musí jinak být dobrý kšeft mít staré vlaky na dluh a ještě ztrátu.;-D;-D

3 0
možnosti

A42l64a51n 32Ř33e58p71k87a

11. 9. 2018 8:28

Jednu dobu chtěl Pendolina i koupit ;-D

2 0
možnosti
RN

R63o80m43a16n 79N82o62v34a72k

10. 9. 2018 12:41

Letos po dotacich na duchodce a mlade uz ve ztrate neskonci. Kdyz se jim doplatek vyplaci z nejdrazsi tridy business.

4 1
možnosti
Foto

J57a75n 49V85a53l90a88l84í31k

10. 9. 2018 12:52

Z business ne ale relax je podvod a tam bere dotace stále.

2 0
možnosti
PM

České dráhy měly hlavně obsluhovat jenom ztrátové tratě jako sociální služba státu za transparentních podmínek a o ziskové tratě by měli soupeřit soukromníci... čím dříve to bude, tím lépe pro nás pro všechny...

2 18
možnosti
PN

Podivná logika. Ztrátové tratě jsou zajímavý segment trhu. Proč by to měly dělat monopolně ČD? Jak pak stanovíš správnou cenu? Jen ať se na ně vypíšou soutěže a uvidí se. To samé pro ziskové tratě.

11 0
možnosti

Já mu fandím. A doufám, že regiojet se nakonec dostane i do soutěží o místní přepravu a vyšoupne z pár míst ČD.

6 8
možnosti
AM

Regio jet se pokoušel vyšoupnout ČD z trati Praha - Berlín/Hamburk a dopadlo to hodně neslavně.

Potom co předvádí GW Train v Jižních Čechách je pravděpodobnost, že nějaký kraj schválí českého soukromého dopravce místo ČD hodně malinká.

4 3
možnosti
DT

Pripada mi nesmyslne do zisku a prodelku pocitat investice.Je to nesmysl.

1 2
možnosti
PM

daňově to smysl dává (nemůže platit daně, když peníze investuje a mít tedy zdanitelný zisk), účetně nikoliv (investice není z povahy věci ztrátou, která by sama o sobě snižovala hodnotu firmy)

1 0
možnosti
TF

No a příští rok už bude v plusu. Děcka jezdí skoro zadara. Vlaky budou praskat ve všech a my to budeme Jančurovi a dalším doplácet s daní. Dobrý

4 4
možnosti
DT

Nevim jestli jst nekdy jel vlakem "Regiojet",ale ten urcite nebude praskat,kazda linka je zaplnena na 100%,a nikdy se neproda vice listku nez je sedadel.A Regiojet narozdil od Ceskych drah,bude po statu pozadovat jen dorovnani do aktualni ceny a ne do nejake smyslene jako CD.

4 6
možnosti
AM

Teda nechápu kde má Jančura jednu miliardu dluhu. Vždyť jezdí s absolutním šrotem. Ta firma má DESET nových vagonů!!!!!

3 7
možnosti
Foto

Jel jste s ním někdy? Nejlepší možnost cestování na delší vzdálenosti, jaká v ČR existuje.

7 6
možnosti