- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jančura je ve ztrátě protože si nemůže sáhnout do státního, kdykoliv se něco nepodaří. Za to ČD tam je úplně jedno jestli tam pošlete milony nebo miliardy, tam se stejně všechno rozkrade...
Kdo v těch cifrách vidí příslib pro rentabilitu VRT (stovky miliard nákladů)?
Článek s tématem VRT vůbec nesouvisí.
Podnikatel v dopravě Radim Jančura před lety výhodně získal korunové dluhopisy vlastní firmy v hodnotě 900 milionů korun. Díky chytré transakci s dvanáctiprocentním úrokem firma vykazuje nižší zisk a platí menší daně, tvrdí advokát Aleš Rozehnal
Ten vypravěč Jančura vykládal někdy ve 2012, že do dvou let skončí pendolina. To musí jinak být dobrý kšeft mít staré vlaky na dluh a ještě ztrátu.
Letos po dotacich na duchodce a mlade uz ve ztrate neskonci. Kdyz se jim doplatek vyplaci z nejdrazsi tridy business.
Z business ne ale relax je podvod a tam bere dotace stále.
České dráhy měly hlavně obsluhovat jenom ztrátové tratě jako sociální služba státu za transparentních podmínek a o ziskové tratě by měli soupeřit soukromníci... čím dříve to bude, tím lépe pro nás pro všechny...
Podivná logika. Ztrátové tratě jsou zajímavý segment trhu. Proč by to měly dělat monopolně ČD? Jak pak stanovíš správnou cenu? Jen ať se na ně vypíšou soutěže a uvidí se. To samé pro ziskové tratě.
Já mu fandím. A doufám, že regiojet se nakonec dostane i do soutěží o místní přepravu a vyšoupne z pár míst ČD.
Regio jet se pokoušel vyšoupnout ČD z trati Praha - Berlín/Hamburk a dopadlo to hodně neslavně.
Potom co předvádí GW Train v Jižních Čechách je pravděpodobnost, že nějaký kraj schválí českého soukromého dopravce místo ČD hodně malinká.
Pripada mi nesmyslne do zisku a prodelku pocitat investice.Je to nesmysl.
daňově to smysl dává (nemůže platit daně, když peníze investuje a mít tedy zdanitelný zisk), účetně nikoliv (investice není z povahy věci ztrátou, která by sama o sobě snižovala hodnotu firmy)
No a příští rok už bude v plusu. Děcka jezdí skoro zadara. Vlaky budou praskat ve všech a my to budeme Jančurovi a dalším doplácet s daní. Dobrý
Nevim jestli jst nekdy jel vlakem "Regiojet",ale ten urcite nebude praskat,kazda linka je zaplnena na 100%,a nikdy se neproda vice listku nez je sedadel.A Regiojet narozdil od Ceskych drah,bude po statu pozadovat jen dorovnani do aktualni ceny a ne do nejake smyslene jako CD.
Teda nechápu kde má Jančura jednu miliardu dluhu. Vždyť jezdí s absolutním šrotem. Ta firma má DESET nových vagonů!!!!!
Jel jste s ním někdy? Nejlepší možnost cestování na delší vzdálenosti, jaká v ČR existuje.