- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Odletam pristi tyden do Sydney. Casove to je zabiracka, ponevac s mezipristanim v L.A. ten let bude trvat 24hodin. NYdo LA 5 hodin a LA do Sydney 19 hodin. Potom se budu z toho letu dva dny davat dohromady ponevac je 15 hodinovy casovy rozdil EST a Sydney.
pokud nemusis letet pres LA, protoze mas nejaky duvod se tam zastavit, je to o dost delsi cesta.
Letet do Sydney je nejkratsi obvyklou cestou pred Dubaj nebo Singapore, Bangkok, Seoul.
Napr. z Prahy do Dubaje s A380 5h55m, v Dubaji 2h25m na prestup a pokracovat dalsi A380 do Sydney 13h50m. Celkem 22h10m.
To už se mohlo letadlo vznášet ve vzduchu na místě a počkat, až se zeměkoule pootočí
To by se vyplatilo temer kazdemu, krome Concordu tedy ci nadzvukove stihacky. (resp cokoliv rychlejsiho nez ~1670 km/h )
Qantas vychvaluje jak let s Dreamlinerem non-stop z Perthu do Londyna je kratsi, nez letet pres asijske nebo arabske mesto.
To ale plati jen pro ty, kdo ziji v okoli Pertha a leti do Londyna, ne do kontinentalni Evropy.
Pro nas ostatni je lepsi drzet se zavedenych linek.
S manzelkou se chystame do Prahy a pozdeji dalsich evropskych destinaci koncem jara/ zacatkem leta.
Konkretne: kdybychom leteli od nas z vychodu Australie pres Perth, vubec nejkratsi spojeni je primo Dreamlinerem do Perthu s mezipristanim 1h30m pred tim dlouhym letem do Londyna, tam cekat 2h30m na letadlo BA a 2 hodiny smerem zpet, do Prahy, celkem 27h30 minut od prvniho vzletu do posledniho pristani, 3 lety.
Kdyz ale se to od nas vezme s A380 Emirates do Dubaje 14h5m, 3 hodiny na letisti v Dubaji a 6h25m s A380 Emirates do Prahy, trva to 23h30m, 2 lety.
A je to navic levnejsi.
Qantas ted priznava, ze hlavni "ucel hry" je prepravit vic cestujicich z Evropy do Perthu. Na "klasickych linkach" maji konkurenci kvalitnich asijskych a arabskych spolecnosti i nizkonakladovych asijskych, tak propaguji novinku non-stop Australie - Evropa.
Já letět 17 hodin v kuse, tak mě vynesou na nosítkách a rovnou do záchranky. Letěl jsem max necelých 13 hodin a přežil jen díky tomu, že jsem seděl do uličky a co půl hodinky se procházel. A to nepočítám ten tvrdý alkohol, který mně otupoval celou cestu.
Letěl jsem několikrát přes 12 hodin v "Y" a dalo se to přežít (vždy jsem rezervoval místa v zadní části,kde je širší ulička a dají se vystrčit nohy do uličky).
Ano, a trombóza je "pěkně" nepříjemná.
17 v pretlakove kabine tlakovane na vysku zhruba 2,2 tis. metru, v suchem vzduchu z klimatizace, v neprirozene poloze posedu a zavisly jen na stravovani z palubniho cateringu? No opravdu diky, ale vazne nechci, tohle milerad prenecham jinym
No a pokud má člověk nad 190, tak je mrtvej Homolka.
No potěš knedlo. A to jim za to zaplatili? Být tak dlouho v letadle by mě asi zahráli...
Perth je tak daleko od centra dění v Australii, že by mne zajímalo, jaký má smysl takový experiment. Z východu, kde žije naprostá většina Austrálie, je to do Perthu letadlem 5 hodin.
no až na ten východ Australie by to trvalo ještě o další 4 hodinky déle. A kdoví, jestli ty letadla mají takový dolet.