- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Další příklad, jak se dá ekologie zneužít k obohacení.
Euro 4 je norma už poměrně hodně šetrná k životnímu prostředí. Navíc Euro 4 mají všechny motocykly, i ty nově vyráběné, s vyšší euronormou se zatím ani nevyrábí. Z toho plyne, že je to totální NESMYSL. Osazenstvo SOČR bych převelel na budování dopravní infrastruktury, resp. opravy komunikací (za požití rukou,lopat, a hlavně hlavy) .
Jestli chtějí pomoci ekologii, ať jsou všechny komunikace průjezdné, vybaveny zelenou vlnou, kvalitním povrchem. To vše má vliv na ekologii. Pokud auto/autobus bude stát na každé křižovatce několik minut , nebo stát v koloně a poskakovat po milimetru, tak vypálí zbytečně obrovské kvantum pohonných hmot bez jakéhokoliv užitku. Dokonce nezahřátý motor vyprodukuje obrovké množství emisí, protože při zahřívání pořádně nefunguje ani lambda regulace ani katalyzátor.
SOČR je symfonický orchestr českého rozhlasu. Zkratka pro tyhle lobbisty bude asi jiná.
Bohužel i tento lobbystický SOČR má tutéž zkratku - ale ten namísto hraní pouze podstrkává svoje notičky, aby podle nich pískal někdo jiný.
Nechápu, proč by měla mít auto kdejaká zadávkovaná socka... natož nějakou čmoudící šunku... zvlášť v zemi, kde je solidní veřejná doprava.
Jsou lidi, kteří nemají řidičák ani auto po celý život a to z vlastního rozhodnutí a fungují vesele taky.
rozhodnuti "nemit auto" je uplne stejne tak dobre, jako rozhodnuti "mit auto" ... a pokud ocekavate, ze nekdo zacne chodit pesky jeno proto, aby vam nahodou necmoudil pod nos, tak tedy velmi pravdepodobne nezacne. me se tato problematika az tak moc netyka, mam zanovni trilitr, ale jestli bych mel na vyber mezi cmoudicim autem a zadnym autem, bude moje rozhodovani rychle a jasne.
jsou lide, kteri ziji cely zivot sami a vyhovuje jim to ... jsou lide, kteri fandi sparte a taky nejak ziji ... jsou lide, kteri z vlastniho rozhodnuti neji koprovku, a taky funguji. nikdo z nich ale nepozaduje aby zili sami i vsichni ostatni, aby se koprovka zakazala zakonem, nebo aby te bande neschopnych amateru fandili povinne i ostatni lide.
Vrchol pokrytectví lumpů z AAA. Souhlasíme s omezením prodeje starších aut, ale dokud to nebude zavedené, rádi na nich budeme vydělávat.
Mám otázku pro obchodníky s auty - pročpak lidé s přijmy do 20 tisíc si asi nikdy nekoupí nové auto
Myslíte si, že je baví si kupovat 20 let stará auta ?
Je to stejné jako např. topení uhlím.
Zdražení uhlí ani zmenšení dostupnosti starších aut nepřiměje logicky lidi k topení elektřinou a nákupu nových elektrovozů.
Opravdu se tehdy omladil vozový park? O tom nic nevím, v 90.letech to bylo dlouhodobě 14 let a dnes je to skoro 15 let a půjde to určitě ještě nahoru, protože auta jsou mnohem trvanlivější.
Přesně tak, nechápu co je špatného na 15-20 let starém (a relativně bezporuchovém) autě, které stále bezproblémově plní tehdejší emisní limity Euro 3 / Euro 4, obzvlášť když byly už tehdy považovány za obrovský pokrok.
Jak to říkal nebožtík Standa Gross, když řešili, jak stará auta se můžou do Česka dovážet? ... Proč si ti lidé vlastně nekupují nová auta?
Je velmi pěkné, že SOČR má takovou péči o ekologii. A nebo..., že by to bylo trochu jinak?